به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۵۰۶۲۱

واکنش آموزش و پرورش به تنبیه دختر بیمار

گروه جامعه: "فاضل خمیسی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در واکنش به تنبیه یک دانش آموز دختر 7 ساله بیمار توسط مدیر مدرسه : هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و لیکن همان برخورد غیرمتعارف مدیر مدرسه مورد بازخواست قرار داده شد.
واکنش آموزش و پرورش به تنبیه دختر بیمار
"فاضل خمیسی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در واکنش به تنبیه یک دانش آموز دختر 7 ساله بیمار توسط مدیر مدرسه اظهارات زیر را مطرح کرد: امروز در خدمت این مادر و دانش آموز بودم، دختری شیرین زبان و باهوش، از او و مادرش به خاطر عدم توجه مدیر و بی تدبیری اش عذرخواهی کرده و به رسم خیرخواهی هدیه ای تقدیم آن شد.از سوی دیگر و به دلیل شرایط جسمی دختر دانش‌آموز از والدین خواسته شد ضمن پیگیری مشکل حرکتی او، اینجانب تا بهبودی این دختر خوبمان در همه مراحل در کنار خانواده محترمشان خواهم بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز اظهار کرد: هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و لیکن همان برخورد غیرمتعارف مدیر مدرسه مورد بازخواست قرار داده شد. وی همچنین وعده داد از محل درآمد شخصی خود هزینه‌ تهیه‌ کفش مخصوص مبتلایان به این بیماری را فراهم کند و علاوه بر این در زمینه‌ تهیه‌ هزینه‌ جراحی لازم برای درمان این بیماری تمام توان خود را به کار ببرد.
مرجع : عصر ایران
برچسب ها: تنبیه دانش آموز