به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۵۰۷۴۲

دعوت از روحانی برای افتتاحیه جام جهانی

گروه ورزشی: رئیس فیفا در نامه‌ای رسمی از حسن روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای سه بازی ایران دعوت به عمل آورد.
دعوت از روحانی برای افتتاحیه جام جهانی
 فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای رسمی از حسن روحانی، رییس جمهور ایران برای حضور در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تماشای سه بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد.

دعوت رییس فیفا از روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و سه بازی ایران
در متن دعوت نامه فیفا از رییس جمهور ایران آمده است:
از دعوت شما به عنوان مهمان برای حضور در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسیار خوشحالم. از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای تمام چشم‌ها معطوف به جام جهانی می‌شود؛ جایی که بزرگ‌ترین رقابت ورزشی جهان را برای اولین بار میزبانی می‌کند. تمام ۶۴ بازی در ۱۱ شهر برگزار می‌شود و ما منتظر حضور پر افتخار تیم‌ ‌ملی فوتبال شما در این جا هستیم.به همین خاطر با تمام میل می‌خواهم تا این لحظات استثنایی را در کنار شما به صورت مشترک تجربه کنیم.فوتبال قدرت بی نظیری برای جمع‌ کردن مردم در کنار هم، شکست مرزهای فرهنگی و موانع اجتماعی دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تردیدی برای تجربه این ارتباطات و جشن‌های بزرگ نیست.من صادقانه امیدوارم شما بتوانید در این فستیوال به ما ملحق شوید.باز هم از شما هم از شما به خاطر فراهم آوردن امکانات پیشرفت و اعتلای ورزش فوتبال در کشور ایران متشکرم و منتظر ملاقات با شما در جام جهانی فوتبال در روسیه هستم.
جیانی اینفانتینو
مرجع : ایسنا
برچسب ها: فیفا حسن روحانی