به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۱۵۰۷۴۹

معرفی سرخابی‌های آسیایی در سایت AFC

گروه ورزشی: سایت AFC در گزارشی به معرفی تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
معرفی سرخابی‌های آسیایی در سایت AFC
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و چهار تیم از غرب آسیا و چهار تیم از شرق آسیا حریفان خود را خواهند شناخت. سایت AFC در آستانه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به معرفی تیم‌های راه یافته به این مرحله پرداخته است.

* السد
السد به عنوان  تیم دوم گروه C با چهار پیروزی و دو شکست به مرحله بعد راه یافت. این تیم قطری موفق شد الاهلی عربستان را شکست دهد تا به این مرحله راه یابد. شاگردان فریرا موفق شدند عملکرد خوبی را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.
گل زده: ۱۵
گل خورده: ۸
آقای گل: بغداد بونجاح ۹ گل

* الدحیل
الدحیل در مرحله گروهی بی رقیب بود و توانست با شش برد از شش مسابقه قاطعانه به مرحله بعد راه یابد. این تیم قطری در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد العین امارات، قهرمان سال ۲۰۰۳ را شکست دهد تا شاگردان جمال بلماضی، راهی  مرحله یک چهارم نهایی شوند.الدحیل بعد از قهرمانی در لیگ قطر و جام حذفی اکنون امیدوار به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.
گل زده: ۲۱
گل خورده: ۹
آقای گل : یوسف العربی ۹ گل

* استقلال
استقلال شروع آرامی در گروه D داشت. آنها کارشان را با تساوی ۲ بر ۲ برابر الریان شروع کردند. با این حال با وجود دو تساوی دیگر برابر العین آنها موفق به سرگروهی و حس رکورد بدون شکست شدند. با این حال استقلال در بازی رفت برابر ذوب آهن برای اولین بار در این فصل شکست خورد ولی درخشش و هت‌تریک مامه تیام باعث شد آبی‌های پایتخت با برگزاری ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار به این مرحله برسند.
گل زده: ۱۲
گل خورده: ۷
آقای گل: مامه تیام ۷ گل

* پرسپولیس
پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و توانست به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. آنها در این مرحله برابر السد شکست خوردند که در بازی برگشت موفق به جبران آن شدند. پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی توانست الجزیره را با قانون گل زده در خانه حریف شکست دهد و به این مرحله برسد.
گل زده : ۱۲
گل خورده: ۷
آقای گل : علی علیپور ۴ گل
مرجع : ایسنا