به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۵۰۸۰۹
جوابیه تند حسین هدایتی به کارلوس‌کی‌روش:

تو نیاز به روانشناس داری و باید بستری شوی

گروه ورزشی: اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی علیه حسین هدایتی با واکنش تند وی مواجه شد.
تو نیاز به روانشناس داری و باید بستری شوی
صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش علیه حسین هدایتی با واکنش تند وی مواجه شد. هدایتی با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی نسبت به اتهاماتی که سرمربی تیم ملی به او وارد کرد پاسخ داد که شرح آن را می‌خوانید:" ظاهرا جناب کی‌روش باید به روانشناس مراجعه کند تحت نظر پزشک باشد. فکر می‌کردم او یک فرد جنتلمن، با دانش و با شخصیت است ولی فهمیدم یک آدم دروغگو، بزدل و نادان است. صحبت‌هایی که می‌کنم مستند است و برای اثباتش حاضرم در هر محکمه ای حاضر بشوم و این مستندات محکم را ارائه کنم تا ثابت شود چطور به انسان‌های خدوم فوتبال کشور تهمت می‌زنند. سرمایه ملی فوتبال ما  چه در گذشته و چه در حال حاضر بازیکنان هستند افتخارآفرینی کردند و تنها سرمربی در آن سهیم نیست.

آقای کی‌روش، یادتان رفته است آن زمان که حقوقتان را نگرفته بودید و بلیت گرفتید تا شبانه ایران را ترک کنید، به دعوت آقای کفاشیان رئیس فدراسیون وقت به هتل تیم ملی نمی‌آمدم ولی به خواسته و به دعوت علی کریمی اسطور فوتبال کشورمان آمدم. شما ایران را ترک کرده بودید 2 شب قبل از پرواز به استرالیا. فراموش کردید گفتید پاداش تیم ملی را ندادند و من با یک فقره چک آن را کردم و تقدیم کردم؟ 3 سال پیش به دعوت شما ساعت 8 شب به هتل آزادی آمدم. در جمع بازیکنان در میز شام زمان کفاشیان پیراهن با امضای بازیکنان عزیز تیم ملی به من هدیه دادی در صحبت‌هایت با بازیکنان چه تعریف و تمجیدهایی از من نا قابل کردی که همان شب گفتم قابل این تمجیدها نیستم. گفتی کاش رئیس فدراسیون فوتبال ایران حسین هدایتی بود.

دوستانی که آن شب با موبایلشان صحبت‌های شما را ضبط کردند می‌خواهید برای به جا آمدن حافظه‌تان بگویم منتشر کنند؟ می‌خواهید فایل تصویری آن را از امید نمازی و دوستان دیگر بگیرم و در فضای مجازی منتشر کنم؟ من ساعت 1:30 شب آمدم هتل آزادی؟ یادتان رفته ساعت 8 شب با رئیس فدراسیون،‌ ساکت، مترجم شما و شما دور میز شام نشسته بودیم؟ آن شب گفتم چه کنم علیه کشور من مصاحبه نکنی، شما از وزیر گله داشتی ولی من به خاطر اینکه برای کشور مردم عزیزم حاشیه درست نکنی گفتم چه‌کار کنم و چه چیزی برایت فراهم کنم؟ گفتی هفت ماه است حقوق نگرفتم و من برای بار دوم هفت ماه حقوق عقب افتاده شما را پرداخت کردم.فراموش کردید گفتید ما لباس نداریم و این امکاناتی که داریم ضعیف است؟ من پرسیدم چه برندی لازم دارید و گفتی آدیداس و من همان‌جا از آقای ساکت خواهش کردم با بهترین برند ممکن قرارداد ببندید و وجه آن را تقبل کردم. گفتی کره‌جنوبی 15 هزار دلار به هر بازیکن برای هر برد پاداش می‌دهد من از آقای تاج پرسیدم چقدر می‌توانید تامین کنید و گفت 2500 دلار به ازای هر نفر و من گفتم 5000 دلار نفری من می‌دهم تا نصف پاداش کره‌جنوبی فراهم شود.

با توجه به اینکه شما می‌دانستی امکانات ما محدود است و اگر امکانات بیشتر می‌خواستی باید می‌رفتی در کره‌جنوبی یا کشورهای عربی فعالیت کنی. اگر عهد اخوت با ما بستی و ادعا می‌کنی مردم ما را دوست داری با این امکانات کنار بیا. همان شب تشکر کردی و گفتی 7500 دلار هم خوب است که من همان شب مبلغ چند بازی را پرداخت کردم بعد از آن به دلیل عدم حضورم شرمنده شدم پرداخت کنم.آقایان تاج، ساکت و پیروانی خاطرتان هست آن شب در هتل گفتم نگران نباشید و قول‌هایی که دادم عمل می‌کنم. آقای تاج گفت من قول‌های ایشان را ضمانت می‌کنم ولی شما آقای کی‌روش گفتید نیازی به ضمانت نیست و خودم هدایتی را بیشتر از شما قبول دارم.همان شب بحث بازیکنان را اشاره کردید. من 8 شب آمدم و هر 12 شب خواب هستم و 1:30 هتل نمی‌آیم که اگر هم بیایم برایم افتخار است که برای تیم ملی و پرسپولیس 3 صبح هم جایی حاضر شوم ولی آن شب 8 به هتل آمدم.سید جلال می‌تواند شهادت دهد که برای حفظ بازیکنان پرسپولیس 3 صبح هم جلسه داشتم ولی آن شب 1:30 نبود و ساعت 8 شب بود.

آن شب من می‌خواستم با بازیکنان ملاقات کنم که تاج و ساکت گفتند به کی‌روش بگو و من از شما خواستم که با بازیکنان ملاقات کنم و شما گفتی نه اشکالی ندارد و به مترجم دستور دادید اتاق رزرو کردید برای من و گفتید هر بازیکنی را می‌خواهد به اتاقش ببرید و من گفتم اتاق رزرو نمی‌خواهم و در اتاق یکی از بازیکنان مشغول می‌شوم. 2-3 نفر را ملاقات کردم و نیم ساعت هم زمان نبرد. شما با روی خوش اجازه دادید هر بازیکنی را ملاقات کند.من شما را فردی صادق، راستگو و شجاع می‌دانستم ولی دیدم دروغگو هستید و صداقت ندارید. انقدر با من احساس صمیمیت کردید که من را به شکار در افریقا دعوت کردید حالا شدم دوست دلال‌ها؟ نمی‌خواهم از شخص خاصی حمایت کنم ولی احتمالا خود شما دلال هستید.من در فوتبال کشور نه سمتی دارم و نه مشغول هستم و تنها به عنوان یک هوادار فعالیت می‌کنم و افتخار می‌کنم برای پرسپولیس و فوتبال ملی هرکاری بتوانم انجام دهم.

هر وقت دستور دادند دور شو و هزینه نکن اطاعت کردم و هر وقت خواستند حاضر شدم. خواهش می‌کنم مغلطه نکنید. اگر اختلافی دارید سر من خرابش نکنید و اجازه دهید زندگی‌ام را بکنم.هر جا به من نیازی باشد با درخواست مسئولان ذیربط پای کار هستم. اجازه دهید به فعالیت‌های اقتصادی خودم برسم. نه قصد تیم‌داری و فعالیت در فوتبال دارم و نه می‌خواهم سمتی در فوتبال داشته باشم. بس کنید و انقدر دروغ علیه من نگویید.هرچند من باید خویشتنداری می‌کردم و در آستانه حضور تیم ملی در جام جهانی این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کردم و باید همه حمایت کنیم تا شما نتیجه بگیری و افتخار آفرینی کنی تا از گروه صعود کنیم. از قدرنشناسی شما حسرت می‌خورم.

در جام ملت‌های آسیا بعد از هر برد پاداش بازیکنان را یادتان رفته که همیشه از من تشکر می‌کردید؟ این مزد زحمات و خدمات من است؟ فراموش کردید در بازی آخر و میهمانی آخر گفتم اگر من این امکانات نظیر پاداش و لباس تیم ملی را فراهم کردم شما چه قولی به من می‌دهید؟ گفتید من هم قول می‌دهم تیم را موفق و پیروز به جام جهانی ببریم و من با شما دوست دادم.من به عنوان یک شهروند و علاقه‌مند به فوتبال و کشورم و نظام وارد شدم و هیچ سمت و مسئولیت و وظیفه‌ای نداشتم. کمی قدرشناس باشید. از دوستانی که از حرف‌های من می‌رنجند عذرخواهی می‌کنم ولی حق دارم از خودم دفاع کنم. شما با چه اجازه‌ای علیه اسطوره فوتبال کشورمان با این ادبیات صحبت می‌کنی؟ سال‌ها زحمت کشیده شده است تا اسطوره‌ای مثل کریمی در کشور ما پرورش پیدا کند. امثال کی‌روش مهاجر هستند و می‌روند.آقای کی‌روش شما اجازه نمی‌دهی یک مربی داخلی کنارت پرورش پیدا کند و به مفاد قراردادت عمل نکردی.واقعاً متاسفم از این اتفاقات. من الان هم لازم باشد کمک می‌کنم و حمایت خواهم کرد ولی این گونه اتهامات را بس کنید. من شما را دوست داشتم آقای کی‌روش ولی اینگونه اظهار نظر غلط انجام دادید و ناسپاسی کردید و قضاوت را به عهده مردم می‌سپارم."
 
با تشکر، حسین هدایتی
مرجع : ایلنا