کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟

ایسنا , 4 خرداد 1397 ساعت 10:26

گروه اقتصادی: فروردین ماه امسال تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با افزایش همراه بوده است.


در این مدت تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا صعودی بوده و از ۲۳ هزار و ۸۷۷ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۳۵ هزار و ۳۸۱ دستگاه رسید. تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو ثابت مانده و به ۳۳ هزار و ۵۹۸ دستگاه رسید. فروردین ماه ۱۳۹۶ نیز همین تعداد خودروی سواری در شرکت تولید شده بود. تولید این محصولات در خودروسازان بم نیز افزایش یافته و از یک دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به هفت دستگاه رسید.

فروردین ماه امسال تولید انواع سواری در مدیران خودرو نیز صعودی بوده و از ۳۵۸۸ دستگاه در فروردین ماه ۱۳۹۶ به ۳۶۸۰ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع سواری در گروه بهمن نیز با افزایش همراه بوده و از ۲۶۳ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۵۶۱ دستگاه رسید.

تولید این محصولات در صنعت خودرو آذربایجان نیز صعودی بوده و از ۲۰ دستگاه در فروردین ماه ۱۳۹۶ به ۵۰ دستگاه افزایش یافت. برخلاف این شرکتها اما تولید انواع سواری در دو شرکت کارمانیا و کرمان موتور با کاهش همراه بوده است.

فروردین ماه امسال تولید انواع سواری در کارمانیا نزولی بوده و از ۱۶۰ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۱۰۹ دستگاه رسید. تولید این محصولات در کرمان موتور نیز کاهش یافته و از ۳۱۲۱ دستگاه در فروردین ماه ۱۳۹۶ به ۲۸۵۳ دستگاه کاهش یافت.


کد مطلب: 150828

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/150828/سواری-سازان-می-گذرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir