به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۵۰۸۶۷

تهیه کننده هالیوودی متهم دستگیر می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: انتظار می‌رود هاروی واینستین غول هالیوودی که به ده‌ها مورد سوء‌استفاده از زنان متهم شده است، امروز (جمعه) دستگیر شود.
تهیه کننده هالیوودی متهم دستگیر می‌شود
به گزارش آسوشیتدپرس، گفته شده مقامات قضایی منهتن امروز جمعه هاروی واینستین را حداقل به دلیل اثبات یک جرم سوء‌استفاده و آزار جنسی دستگیر می‌کنند. برمبنای گزارشی که نیویورک تایمز و نیویورک دیلی منتشر کرده‌اند این مورد به ادعای لوچیا اوانز درباره سوء‌استفاده جنسی از وی در سال ۲۰۰۴ باز می‌گردد. وکیل واینستین از توضیحی در این باره خودداری کرده است.

اوانز اکتبر گذشته ماجرای خودش را در نشریه نیویورکر اعلام کرد و گفت وقتی به دفتر میراماکس در نیویورک مراجعه کرده بود از سوی واینستین به وی وعده ارایه چند کار در صورت برقرار کردن رابطه جنسی داده شد. وی سپس به پلیس نیویورک مراجعه کرد که چنین جرمی در آنجا حکم زندان ۲۵ ساله دارد. در عین حال پلیس نیویورک در حال بررسی ادعای پاز دلا هورتا است که مدعی شده دو بار از سوی واینستین در سال ۲۰۱۰ به وی تجاوز شده است.

اخیرا پلیس نیویورک اعلام کرده بود آماده دستگیری واینستین است و پلیس لس‌آنجلس نیز اعلام کرد حداقل ۵ مورد علیه این تهیه کننده در دست بررسی است. اسکاتلندیارد در لندن نیز پرونده‌ای برای بررسی اتهامات علیه وی تشکیل داده است. بیش از ۸۰ زن اعلام کرده اند از سوی واینستین آزار جنسی دیده‌اند. وکیل واینستین چندی پیش اعلام کرد وی در حال معالجه است و امیدوار است به فرد بهتری بدل شود و بتواند دوباره به فعالیت‌های خیریه که همیشه به آنها می‌پرداخت، بازگردد. واینستین همه این اتهام‌ها را تکذیب کرده است.
مرجع : مهر
برچسب ها: هاروی واینستین