کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدرت شارژدهی عجیب گوشی لنوو Z۵

برترین ها , 6 خرداد 1397 ساعت 10:30

گروه فناوری: تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند لنوو Z5 منتشر شده است. بر اساس جدیدترین تیزر، کاربران می توانند با این دستگاه در حالت بدون شارژ تا 30 دقیقه مکالمه کنند!


در ماه ژوئن از گوشی هوشمند لنوو Z5 به صورت رسمی رونمایی می شود. به نظر می رسد شرکت سازنده این اسمارت فون قصد دارد تا زمان معرفی این محصول برخی از ویژگی های آن را برای کاربران فاش کند.در گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده است. این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد بهره می برد. لنوو برای این محصول خود 4 ترابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.شارژدهی باتری گوشی هوشمند لنوو Z5 در حالت استندبای به 45 روز می رسد. در حالی که ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نشده است، معاون مدیر عامل لنوو ادعا می کند که کاربر در زمان شارژ 0 درصد می تواند با زد 5 به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت مکالمه کند!
گوشی لنوو Z۵ قدرت شارژدهی عجیبی دارد
اگرچه لنوو اطلاعات مربوط به شارژدهی این دستگاه را منتشر کرده است، ولی ظرفیت باتری و همچنین نحوه مدیریت آن توسط لنوو برای ما نامشخص است. در گذشته نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود.لنوو برای آینده نزدیک مراسمی را در نظر نگرفته است؛ با این حال در گذشته آقای Chang Cheng اعلام کرده بود که در آینده شرکت لنوو دعوتنامه های مراسم خود را برای اهالی رسانه ارسال خواهد کرد.


کد مطلب: 151005

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/151005/قدرت-شارژدهی-عجیب-گوشی-لنوو-z۵

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir