به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۵۱۱۱۰
رحیمی:

از موضوع دوتابعیتی‌ها استفاده ابزاری می‌شود

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی سعی می‌کنند با استفاده از این موضوع دو تابعیتی‌ها به دولت و تیم دیپلماسی و یا وزیر خارجه ضربه بزنند. در موارد متعدد شاهد بودیم اگر حتی گاهی ادعاها دلالت بر صداقت هم داشته باشند، اما به این علت که بارها از این موضوعات استفاده ابزاری برای ضربه به دولت شده است مردم آنها را باور نخواهند کرد.
از موضوع دوتابعیتی‌ها استفاده ابزاری می‌شود
علیرضا رحیمی در خصوص بحث دو تابعیتی‌ها و افرادی که با استفاده از آن درصدد انتقاد از دولت هستند، گفت: موضوع دوتابعیتی‌ها، جاسوسی و نفوذ موضوعات مهمی هستند، اما اینکه از آنها استفاده ابزاری شود و یا سلیقه‌ای به کار گرفته شوند و صرفا برای ضربه به جریانی خاص باشند، اوج غفلت و بی انصافی است.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه افرادی سعی می‌کنند با استفاده از این موضوعات به دولت و تیم دیپلماسی و یا وزیر خارجه ضربه بزنند، تصریح کرد: در موارد متعدد شاهد بودیم اگر حتی گاهی ادعاها دلالت بر صداقت هم داشته باشد، اما به این علت که بارها از این موضوعات استفاده ابزاری برای ضربه به دولت شده است مردم هم آنها را باور نخواهند کرد.نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به نظر می‌رسد افرادی که نگاهی ملی دارند و منافع ملی برای آنها اهمیت دارد لازم است کمی به خود بیایند و به این نتیجه برسند که نباید با اعتماد مردم بازی شود.

وی همچنین در خصوص صحبت رهبری در مورد تیکه‌پرانی‌هایی که انسجام قوا را در نظام زیر سوال می‌برند، گفت: ظریف بزرگترین قدم را در تاریخ دیپلماسی ایران برداشت، مذاکرات ۲۴ ماهه برجام در نوع خود رکورد محسوب می‌شود. نگاه ما این است که اگر شخصی برای کشور قدمی برمی‌دارد و گره‌گشایی می‌کند حتما مورد تقدیر مردم و مقامات ارشد قرار بگیرد.وی تاکید کرد: اما تلخ‌تر از تخریب‌هایی که نسبت به ظریف و تیم دیپلماسی روا می‌دارند، سکوت برخی مسئولان و رسانه ملی و حتی گاهی همراهی آنها با تخریب‌ها است. در واقع رسانه ملی در مواردی با افرادی که در جهت تخریب تیم دیپلماسی قدم برمی‌دارند همراه است. ضمن اینکه باید بدانیم منافع ملی گره خورده با هم‌نوایی تریبون‌های ملی با دلسوزان ملت است.
مرجع : ایلنا