به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۵۱۱۱۸

پنج ستاره ایران در جام جهانی از دید اسپانیایی‌ها

گروه ورزشی: در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی دنیا در روسیه رسانه های اسپانیایی پنج ستاره احتمالی ایران در این رقابت ها را معرفی کردند.
پنج ستاره ایران در جام جهانی از دید اسپانیایی‌ها
 هم گروهی ایران با اسپانیا در گروه B جام جهانی باعث شد تا توجه رسانه های این کشور بیشتر از هر زمان دیگری معطوف به فوتبال ایران و ستاره هایش شود. از همین رو یکی از سایت های معتبر اسپانیایی در گزارشی به بررسی شرایط شاگردان کارلوس کی روش پرداخت و در اقدامی جالب پنج ستاره احتمالی ایران در این تورنمنت را معرفی کرد.سایت futbolistos در گزارش خود آورده است:« نمایش فوق العاده ایران در دور مقدماتی جام جهانی نشان داد این تیم بی دلیل قدرت اول قاره آسیا لقب نگرفته است از همین رو نمی توان تیمی که کارلوس کی روش پرتغالی ساخته را به هیچ عنوان دست کم گرفت».این سایت اسپانیایی در ادامه پنج ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی را برحسب شهرتی که آنها در فوتبال اروپا به دست آورده اند این گونه معرفی کرد.«سردار آزمون مهاجم اول ایران است، بازیکنی که این روزها مشتریان زیادی دارد و هیچ بعید نیست بعد از جام جهانی روسیه از روبین کازان راهی باشگاهی بزرگ شود به همین خاطر می توان او را ستاره اول ایران نامید.

علیرضا جهانبخش آقای گل آردیویسه هلند به عنوان اولین آقای گل ایرانی فوتبال اروپا قطعا یکی از نام های بزرگ در بازار تابستانی خواهد بود از همین رو ویترین جام جهانی می تواند برای او یک فرصت طلایی باشد».در ادامه ستاره های احتمالی ایران در روسیه این گونه معرفی شدند:«اشکان دژاگه از تمام بازیکنان حاضر در اردوی ایران سرشناس تر است، بازیکنی دو ملیتی که حالا صاحب بازوبند کاپیتانی در دومین جام جهانی متوالی هم شده و یکی از امیدهای اصلی کی روش است. رامین رضائیان بعد از یک فصل حضور در لیگ بلژیک این توان را دارد در دو پست کلیدی برای ایران بازی کند گرچه کی روش بیشتر از او در ساختار تدافعی بهره می برد. آخرین ستاره ایران نیز می تواند میلاد محمدی باشد که در پست دفاع چپ از سرعت و قابلیت های بالایی برخوردار است و پیشرفت او در این سال ها به خصوص از زمان کوچ به لیگ روسیه مشهود بود ».
مرجع : ورزش سه