به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۵۱۲۷۴

هت تریک مسی در آستانه جام جهانی

گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال آرژانتین که خود را برای جام جهانی 2018 آماده می کند، در دیدار دوستانه مقابل هائیتی که با هت تریک لیونل مسی همراه شد، بار دیگر نشان داد تا چه حد به ستاره تیم متکی است.
هت تریک مسی در آستانه جام جهانی
ملی پوشان آرژانتین بامداد امروز و در آخرین دیدار خود مقابل هواداران که با برتری چهار بر صفر آلبی سلسته پایان یافت، به میدان رفتند. خاویر ماسکرانو برای صد و چهل و سومین بار برای آرژانتین به میدان رفت و از خاویر زانتی با بیشترین بازی ملی پیشی گرفت. مسی در دقیقه 17 از نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. او 12 دقیقه بعد برای دومین بار دروازه هائیتی را گشود و سومین گل آرژانتین هم به دست مسی در دقیقه 65 زده شد. سرخیو آگوئرو 2 دقیقه بعد چهارمین و آخرین گل این دیدار را به نام خود ثبت کرد. هائیتی با اختلاف 103 پله ای با آرژانتین در رده 108 جدول رده بندی فیفا ایستاده است و فقط یک بار آن هم در سال 1974 در جام جهانی حضور یافت. 

مسی بعد از این دیدار گفت: مهمتر از نتیجه بازی، خداحافظی با هواداران بود و اینکه نشان دهیم با امید به روسیه می رویم. وی گفت: ما به عنوان مدعی به جام جهانی نمی رویم، چرا که دوران سختی در رقابتهای مقدماتی داشتیم. حالا خوب تمرین می کنیم و تمام تلاش خود را به کار می بندیم. آگوئرو بعد از مصدومیت از ناحیه زانو آمادگی خود را بدست آورده است، هر چند او در این دیدار نیمکت نشین بود. آرژانتین در جام جهانی 2018 با تیم های ایسلند، کرواسی و نیجریه هم گروه است. جام جهانی از 24 خرداد تا 24 تیر ماه در 12 ورزشگاه در 11 شهر روسیه برگزار می شود. 
مرجع : ایرنا