به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۵۱۲۸۲

انتشار آپدیت FIFA ۱۸ ویژه جام جهانی

گروه فناوری: بروزرسانی ویژه جام‌جهانی برای بازی ویدئویی محبوب فیفا 18 عرضه شده است.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2018، شنیدن هر حرف و سخن مرتبط با این رویداد، طرفداران خاص خود را دارد.خوشبختانه توسعه‌دهندگان بازی فیفا 18 هم دست به کار شده و بروزرسانی رایگان World Cup را پیش روی کاربران قرار داده‌اند. این بروزرسانی، تیم‌های ثبت شده و مدهای مربوط به آن‌ها را در کنار محتویات جدید برای بخش Ultimate Team در مقابل کاربران قرار می‌دهد.
انتشار بروزرسانی بازی FIFA ۱۸ ویژه جام جهانی
این بسته الحاقی، تمامی 12 استادیوم روسیه را در کنار 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در مقابل شما قرار خواهد داد. علاوه بر این، 17 تیمی که شرایط لازم را برای حضور در این رقابت‌ها بدست نیاورند نظیر ایالات متحده امریکا، هلند و ایتالیا نیز پیش روی مشتاقان خواهند بود.

کی‌روش در آپدیت فیفا ۱۸
علاوه بر اینکه در بخش مدها، امکان بازی در این تورنمنت به عنوان یک تیم دلخواه وجود دارد مد Custom World Cup نیز به شما این امکان را خواهد داد تا تیم‌ها را تغییر دهید. در صورتی که شما یکی از طرفداران تیم‌های راه نیافته به رقابت‌های جام جهانی باشید، این گزینه مطمئنا باب میل شما خواهد بود. گیمرهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند اجرای آنلاین تورنمنت‌ها یا بازی‌های دوستانه را در دستورکار قرار دهند.
انتشار بروزرسانی بازی FIFA ۱۸ ویژه جام جهانی
مرجع : برترین ها
برچسب ها: جام جهانی