کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیح درباره همکاری با رییس جمهور پیشین امریکا

«نتفلیکس» شبکه اوباما نیست!

آی ‌سینما , 10 خرداد 1397 ساعت 19:32

گروه فرهنگ و هنر: تد ساراندوس مدیر ارشد بخش محتوایی نتفلیکس درباره همکاری با باراک اوباما و همسرش میشل اوباما که هفته پیش رسانه‌ای شد، توضیحاتی داده است.


به گفته ساراندوس، انعقاد قرارداد تولید برنامه با همکاری رییس جمهور پیشین امریکا به معنای تحول سازمانی و گرایش به چپ نیست. مدیر نتفلیکس در ادامه تاکید کرده اوباما و همسرش قرار است در بخش «سرگرمی» فعالیت کنند و قرارداد چند ساله‌شان ربطی به بخش خبری این شبکه آنلاین ندارد.ساراندوس در نشستی که روز گذشته در نیویورک برگزار شد صریحا اعلام کرد: «نتفلیکس شبکه اوباما نیست و تحولی صورت نگرفته. در برنامه‌سازی ما رویکرد سیاسی جایی ندارد.» با این حال، ساراندوس در ادامه حرف‌هایش یادآور شده: «نمی‌توان منکر شد که در جامعه هنری گرایش چپ در هر حال وجود دارد.»او درباره انگیزه نتفلیکس از ورود به یک چنین قراردادی خیلی کلی پاسخ داد: «دلم نمی‌خواست آنها با شبکه‌ای غیر از ما قرارداد ببندند چون به نظرم کارشان فوق‌العاده خواهد بود.»

ساراندوس همچنین در اشاره به اهمیت برنامه‌های بدون متن از جمله آشپزی و تاک شوها برای نتفلیکس گفت، مسئله اینجاست که این‌جور برنامه‌ها هنوز مشتری کافی جمع نکرده است.مدیر اجرایی این شبکه آنلاین در پایان صحبت‌هایش به بزرگنمایی و تاکید بیش از حد اهالی مطبوعات بر آمار ببینندگان به عنوان معیار موفقیت سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد. او همچنین از قرارداد نتفلیکس با آدام سندلر بازیگر سرشناس هالیوود دفاع کرد: «مردم عاشق آدم سندلر هستند. مهم نیست که منتقدان و نخبه‌های رسانه درباره فیلم‌هایش چه نظری دارند، مردم عاشقش‌اند.»


کد مطلب: 151387

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/151387/نتفلیکس-شبکه-اوباما-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir