به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۵۱۴۶
براي شهرداري تهران

محسن‌هاشمی گزینه‌نهایی‌اصلاح‌طلبان شد

گروه جامعه:‌ اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران شب گذشته پس از استماع برنامه‌های دو کاندید دیگر خود برای شهرداری تهران محسن هاشمی را به عنوان گزینه نهایی خود برای معرفی به شورا اعلام کردند.
محسن‌هاشمی گزینه‌نهایی‌اصلاح‌طلبان شد
محمد سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در جلسه شب گذشته که برای ارائه برنامه سه کاندید دیگر اصلاح طلبان برگزار شد، آقای صفدر حسینی اظهار کرد که برنامه ارائه نخواهد کرد و به نفع محسن هاشمی و بدون رقابت با وی کنار می‌رود. در ادامه جلسه نیز آقای سلیمی و محسن هاشمی گزارش و برنامه مفصل خود را برای مسئولیت شهرداری تهران ارائه کردند.

سالاری با اعلام اینکه در جلسه شب گذشته کلیه اعضای اصلاح‌طلب شورای چهارم و تعدادی از اعضای مستقل نیز حضور داشتند، افزود: در این جلسه کل اصلاح‌طلبان و اعضای مستقل به محسن هاشمی برای معرفی به شورای شهر تهران رای مثبت دادند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در هفته‌های گذشته محسن هاشمی و جمعی از اعضای اصلاح طلب شورا با تعدادی از اصولگرایان شورا جلسات مشترکی در مورد انتخاب شهردار داشته‌اند و قرار است از امروز با اظهار تمایل اعضای اصولگرا جلسه مشترکشان با محسن هاشمی ادامه پیدا کند و به این ترتیب امیدواری برای افزایش رای محسن هاشمی بیشتر شده است.

اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۰۵
ابران‌دركربلا بیمارستان فوق‌تخصصی‌ و پروژه آب شیرین کن مي‌سازد

اجر مسئولان زحمت کش با خدا (118427)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۵:۰۶
چراغی که به خونه رواست بر مسجد حرامه...! ما هنوز کلاس درس نداریم تو بعضی از مناطق کشورمون اونوقت... (118468)
.......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۶:۳۴
آبادان و خرمشهر بیمارستان فوق تخصصی پیشکش یه درمانگاه مجهز تامین اجتماعی ندارن تو مثل اینکه مخت تعطیله (118495)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۴۷
مخم تعطیل نیس عمو ،
ما ماموریت داریم از ایران بزنیم برای اعتلای کشورهای اسلامی
تازه نماینده ولی فقیه در اهوازم فرمودن که آماده ایم برای شهادت اگه به سوریه حمله بشه ... (118660)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۴۵
آقا فعل معکوس اسنفاده کردن به نظرم (118659)
کاوان
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۳۲
یادش بخیر، وقتی مترو افتتاح شد همه می گفتند که مدیریت یعنی این ، چند سال گذشته و فقط این مردمند که باید تاوان خانه نشینی مدیران لایق این مملکت را بخاطر اختلاف نظر و اوهام پرداخت کنند. (118432)
همت
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۴
ظاهرا قرار است فرزندان هاشمي به مسئوليتي نرسند. فائزه و مهدي كه با پرونده هاي كذايي مواجه هستند. براي فاطمه هم اخيرا احضاريه داده اند. محسن و ياسر مي مانند كه هنوز پرونده اي برايشان تدارك نديده اند.
اصلاح طلبان حواسشان را به اين مسئله جمع كنند. (118454)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۴:۴۴
آقازاده اقازادن (118457)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۵۲
این کار در صورت به وقع پیوستن شاید پیامی به جناح مقابل اصلاحات باشه اما نباید فراموش کنیم که خانوداه هاشمی چهره محبوبی در مناطق جنوب تهران نیستند و این ممکن است در نهایت به ضرر دولت و اصلاحات تمام شود (118661)