به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۵۱۵۱۲

«پلنگ سیاه» پیروز جوایز «تریلر طلایی»

گروه فرهنگ و هنر: در نوزدهمین جوایز سالانه «تریلر طلایی» روی هم رفته ۱۰۸ جایزه در بخش‌های بهترین تریلر‌های سینمایی، تلویزیونی و ویدیوگیمی اهدا شد که بزرگترین برنده «پلنگ سیاه» بود.
«پلنگ سیاه» پیروز جوایز «تریلر طلایی»
فیلم «پلنگ سیاه» که در باکس‌آفیس بسیار موفق ظاهر شد در نوزدهمین جوایز سالانه «تریلر طلایی» جایزه اصلی را از آن خود کرد.این جوایز در اِیس هتل در لس‌آنجلس به برندگان اهدا شدند و بیش از هزار نفر در آن حضور داشتند.شرکت کرییت ادورتایزینگ به خاطر کارش روی تریلر فیلم «پلنگ سیاه» محصول دیزنی و مارول موفق به کسب جایزه «بهترینِ صنعت نمایش» شد. این تریلر «تاج» نام داشت. فیلم «پلنگ سیاه» همچنین جایزه بهترین تریلر اکشن، بهترین تریلر اکشن تلویزیونی و بهترین موسیقی تریلر تلویزیونی را از آن خود کرد.نت‌فلیکس، فاکس (با فاکس سرچ‌لایت و اف‌اکس) و برادران وارنر (با اچ‌بی‌او و نیولاین) هر یک موفق به کسب ۱۳ جایزه تریلر طلایی شدند. شرکت تریلر پارک به عنوان بهترین کمپانی سازنده تریلر شناخته شد و روی هم رفته توانست ۹ جایزه کسب کند. پس از آن کمپانی‌های مارک وولن و شرکا و بودا جونز هر یک توانستند هفت جایزه به خانه ببرند.

در بخش سریال‌های تلویزیونی، «چیزهای عجیب: فصل دوم» و «وست‌ورلد: فصل دوم» موفق به کسب بیشترین جایزه‌ها شدند و هر یک سه جایزه بردند. در بخش بازی‌های ویدیویی، قسمت جدید «ندای وظیفه» یعنی‌ «جنگ جهانی دوم» با سه جایزه در صدر قرار گرفت.در بخش کمدی، تریلری که کمپانی ای‌۲۴ فیلمز برای فیلم «لیدی برد» ساخت موفق به کسب جایزه اصلی شد و تریلر «خروج» که برای فیلم «شکل‌ آب» ساخته شده بود هم در بخش درام توانست جایزه برتر را کسب کند.جوایز تریلر طلایی در ۱۰۸ دسته‌بندی مختلف اهدا می‌شوند. در مراسم زنده‌ای که برگزار شد، روی هم رفته ۱۷ جایزه برتر از این جوایز به برندگان اهدا شدند. میشل بوتو مجری مراسم بود و از جمله کسانی که برای اهدای جوایز روی صحنه رفتند می‌توان به کیت فلنری، لی دلاریا، ایوت نیکول براون، نیکول سالیوان، میسی پایل و پل درگاربدیان از کمپانی کام‌اسکور اشاره کرد.
مرجع : مهر