کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

يك نقشه‌ و توطئه بزرگ كشف شد!

13 خرداد 1397 ساعت 13:15


گروه سياسي: چند روزنامه‌ تنذرو داخلي در سوگیری مشترکی به «یاسمین اشکی» و برنامه «ماه عسل» حمله کرده اند و به زعم خودشان خبر از یک برنامه از پیش تعیین شده در جهت احیای سند «2030»!! با حضور ياسمين اشكي و...داده اند! جوان نوشته است: دختر جواني كه اعلام مي‌كند در حال آموزش به كودكان ايراني در زمينه آشنايي با موضوعات جنسي (آشنايي با بدن و...) براي پيشگيري از آسيب‌هاي اخلاقي است. ياسمین مبتلا به يك بيماري خودايمني بسيار نادر است كه نشانه‌هايش شبيه ايدز است. او بيماري‌اش را ژنتيكي مطرح مي‌كند ولي اساس حرف او آموزش براي پيشگيري انتقال از طريق رابطه جنسي است...آيا برنامه پربيننده ماه عسل آگاهانه اصلي‌ترين پازل سناريويي را تكميل كرده كه اجراي سند2030 در كشور را هدف قرار داده يا عوامل اين برنامه ناخواسته در چنين تله‌اي گرفتار آمده‌اند. اين سؤال بسيار مهمي است.
 
صبح نو هم در همین رابطه گفتگویی با فردي به نام علی کرمی (كه وي را رییس بنیاد ملی سبک زندگی معرفي كرده) داشته و كشف يك توطئه بزرگ! به نقل از وي اينگونه شرح داده است: به‌عنوان کسی که در حوزه پدافند زیستی و تهدیدات بیوتکنولوژی در کشور کار می‌کنم، معتقدم نقشه‌ای پشت این ماجراست و سناریویی برای این کار چیده شده است. به نظر می‌رسد این افراد پشتوانه بسیار قوی در خارج از کشور دارند و کسی از بیرون دارد به ایشان خط می‌دهد که برای تسلط بر کشورهای خاورمیانه، فرهنگ مملکت‌ها را دگرگون کند، یعنی اجرای سند توسعه پایدار! این خانم بسیار جذاب حرف می‌زد. مشخص است که کاملا آموزش داده شده و چندین استاد روانشناسی روی این پروژه کار کرده‌اند که این مطالب چطور در ماه مبارک رمضان، زمان افطار و برای مردم روزه‌دار و عاطفی ایران ارائه شود. آن‌ها می‌دانند مردم ما زود احساساتی می‌شوند و قضاوت می‌کنند، دقیقا همان‌جا ضربه را وارد می‌کنند. تا این لحظه حتما میلیون‌ها تومان پول وارد آن حساب شده است!

* وقتي بر مدار تعقل و تفكر يك جريان فكري سياسي، توهم و تئوري توطئه حاكم باشد، همين تيپ داستانسرايي‌ها را هم بايد انتظار داشت. خلاصه اين تفكر اين است: هر حركت، اراده، كنش و فعاليت سياسي، مدني، اجتماعي، محيط زيستي، فرهنگي، اقتصادي و ...كه توسط افرادي غير از ما (افراطيون اصولگرا) در اين كشور انجام شود، يك توطئه خطرناك خارجي و براندازانه است و ردش هم حتما و يقينا به اسراييل و آمريكا ختم مي‌شود. راه حل هم خيلي ساده است. بايد عاملانش را گرفت، به زندان انداخت و ...! اين حكايت چند دهه ادامه دارد هرچند ديگر بسيار نخ‌نما و مضحكه عام و خاص شده است!


کد مطلب: 151532

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/151532/يك-نقشه-توطئه-بزرگ-كشف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir