به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۱۵۱۵۷

توکلی:‌اصولگرایان ازاحمدی‌نژاد تبری جویند

گروه سیاسی: یکی از نمایندگان تهران در مجلس با اشاره به اختصاص ۱۶ میلیاردی دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه ایرانیان گفت: جریان اصولگرا خود را از این اقدامات مبرا می‌داند.
توکلی:‌اصولگرایان ازاحمدی‌نژاد تبری جویند
احمد توکلی در گفت‌وگو با فارس درخصوص خبر اختصاص مبلغ 16 میلیارد تومان در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی‌نژاد) و اینکه اینگونه اقدامات توسط اصلاح طلبان به پای کل جریان اصولگرا گذاشته می‌شود، تاکید کرد: قطعا جریان اصولگرا خود را از این گونه اقدامات مبرا می‌داند.
وی با تأکید بر اینکه بنده به عنوان یک اصولگرا همیشه از اینگونه اقدامات احمدی‌نژاد اعلام برائت کرده‌ام، افزود: همواره تلاش کردم در مجلس با برخی اقدامات احمدی‌نژاد مخالفت جدی داشته و سعی کرده‌ام جلوی این کارها را بگیرم.
وی با بیان اینکه نباید این نوع اقدامات را به کل جریان اصولگرایی تعمیم داده و آنها را به ناپاکی متهم کرد، یادآورشد: رئیس‌جمهور اگر متعهد باشد، تا آخرین لحظه نباید از این کارها کند. توکلی در پایان خاطرنشان کرد: جناح اصولگرا باید از این اقدام احمدی‌نژاد تبری بجویند تا متهم نشوند.

معمــــار
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۶:۵۴
رئیس جمهور پیشین و نمایندگانی که از ایشون دفاع میکنین، بدانید و آگاه باشید شماها از چنگیز مغول بیشتر به مملکت آسیب رسوندین.. آیا فریاد رسی هست...؟ (118506)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۱۸
آفرین آقای توکلی (118527)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۰۱
آفرین به چه دردی می خورد!!! حرف زدن به چه دردی می خورد!!!؟ بیت المال را برده اند برای مصارف شخصی و نماینده های مجلس فقط حرف می زنند به چه دردی می خورد. هر وقت توانست این پول ها را برگرداند آفرین دارد. (118639)
شهروند
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۰۳:۱۹
باید به آقای توکلی گفت: جناب دکتر!برای تبری جستن دیگه دیر شده.خیلی پیشتر باید اینکار را میکردین. (118708)
علی
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۲۰
ای آقا
الان میگید ؟
یادمه شماها واسش سر ودست می شکستید!!!!!! (118529)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۴۴
هروقت یاد مخالفت ایشان با آقای زنگنه میوفتم، میگم این اصولگراهای افراطی درست بشو نیستن، حرفاشونم برای عوام فریبیه. (118544)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۴۵
تادیروزکه ایشان رایارامام زمان(عج) می خواندیدحالا...
احمدی نژادباحمایت شماهها8سال بی کنترل حیثیت ملی وبین اللمللی ایران رابه باددادحالاتبری بجویید!ملت هم می پذیرد! (118546)
مهرداد
United States
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۹:۲۵
چه جوری برات جویند . در حالی که این چیز ها همه در وجود اصولگرایان است و فقط آقای احمدی نژاد این خصلت ها رو نمایان کرده. (118563)
یه نسل سومی
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۹:۵۷
خط چهارم کنار عکس به اشتباه نوشتین اصلاح طلبان , منظورم این جمله : اینگونه اقدامات توسط اصلاح طلبان به پای کل جریان اصولگرا گذاشته میشود. (118574)