کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش پوتین به انتشار تصاویر نیمه‌برهنه از او

15 خرداد 1397 ساعت 16:30

گروه بین‌الملل: ولادیمیر پوتین اظهار کرد، مشکلی با عکس‌های بدون لباسی که از او منتشر شده، ندارد. چرا که چیزی برای پنهان کردن ندارد.


عکس‌هایی از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که در یک روز تعطیل در سیبری در حال ماهی‌گیری یا اسب‌سواری است و از سوی کرملین منتشر شده، به سرعت در فضای مجازی توجه زیادی را برانگیخت و شوخی‌های فوتوشاپی زیادی با این عکس‌ها صورت گرفت.


یک روزنامه‌نگار اتریشی شبکه "آسترین" در مصاحبه خود با رییس جمهور روسیه در آستانه دیدار او از وین، درباره "داستان واقعی" که در پس انتشار این تصاویر "نیمه برهنه" وجود دارد، پرسید. پوتین در پاسخ به این سوال گفت: شما گفتید "نیمه برهنه" و نه "برهنه"، خدا را شکر! وقتی که در تعطیلات هستم دلیلی نمی‌بینم که پشت شاخ و برگ پنهان شوم و این هیچ اشکالی ندارد. با این که به سختی می‌توان رهبر جهانی دیگری را پیدا کرد که چنین سوالاتی از او پرسیده شود، اما این تصاویر هر چند که قدیمی باشند، باز هم در رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌های غربی جنجالی را بر می‌انگیزند. چند ماه پیش نیز خبرنگار شبکه ان بی سی همین سوال را از پوتین پرسید و او پاسخ داد: عکس‌های زیادی از من در حین کار وجود دارد اما هیچ کس به آن‌ها توجهی نمی‌کند. عکس‌هایی از خودم دیده‌ام که در حال راندن خرس هستم اما من هیچ‌وقت چنین کاری نکرده‌ام. با این حال چنین تصاویری وجود دارد.


کد مطلب: 151600

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/151600/واکنش-پوتین-انتشار-تصاویر-نیمه-برهنه-او

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir