به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۵۱۶۰۲

حمله هوایی اسراییل به پایگاه‌ حزب‌الله در سوریه

گروه بین‌الملل: منابع محلی از حملات جدید به پایگاه‌های نظامی و انبار مهمات حزب الله در منطقه قلمون غربی در سوریه خبر دادند.
حمله هوایی اسراییل به پایگاه‌ حزب‌الله در سوریه
به گزارش ایسنا، منابع محلی و فعالان در مصاحبه با اسکای نیوز اعلام کردند حملاتی که احتمال می‌رود از سوی اسرائیل انجام شده باشد پایگاه‌های نظامی و انبارهای مهمات و موشک‌های حزب‌الله را در منطقه قلمون غربی مورد هدف قرار داد. منابع افزودند: در پی حملات اسرائیل به پایگاه‌های حزب الله، انفجارهای شدیدی قلمون غربی در نزدیکی عسال الورد در ریف دمشق را لرزاند.
 
عقب‌نشینی "مستشاران نظامی" یگان‌های مدافع خلق کرد از منبج سوریه
image.png
یگان‌های مدافع خلق کرد از عقب‌نشینی مستشاران نظامی خود از منبج سوریه خبر دادند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، یگان‌های مدافع خلق کرد اعلام کردند که مستشاران نظامی آنها از شهر منبج سوریه عقب‌نشینی کردند.
پیشتر وزیر خارجه ترکیه امروز (سه‌شنبه) بندهای توافق میان آنکارا و واشنگتن پیرامون منبج را اعلام و تاکید کرد که بر اساس توافق با واشنگتن، سلاح‌ از کردها در منبج گرفته خواهد شد.
مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه عنوان داشت: بر اساس توافق با واشنگتن، سلاح‌ از کردها در منبج واقع در شمال سوریه گرفته خواهد شد.
وی افزود: واشنگتن تعهدی مبنی بر این امر نداده است که یگان‌های مدافع خلق کرد را به عنوان یک تشکیلات تروریستی به حساب آورد.
رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه تصریح کرد: توافق با آمریکا پیرامون منبج در سوریه طی ۱۰ روز آغاز می‌شود.