کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به « يك نقشه‌ و توطئه بزرگ كشف شد!»

19 خرداد 1397 ساعت 9:31


گروه سیاسی: درباره خبر «يك نقشه‌ و توطئه بزرگ كشف شد!» طبق قانون مطبوعات پاسخ زیر را  جهت اطلاع خوانندگان درج فرمایید:

بنده همان بقول شما: فردی به نام علی کرمی هستم؟ ! استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی متخصص بیوتکنولوژی از دانشکده پزشکی دانشگاه کپنهاگ دانمارک و فوف تخصص مهندسی ژنتیک از امریکا؟ ! البته نمیدانم این مطلب را کدامیک از همکاران متخصص و دانشمند غیر تندرو؟ ! شما نوشته‌اند و نمیدانیم ایشان چقدر به موضوعات مطرح شده احاطه علمی دارند ویا فقط ذهن سیاسی دارند و همه چیز را با محک سیاسی می‌سنجند و سریع هم قضاوت می‌کنند و یک استاد تمام دانشگاه را فردی؟!  تندرو؟! دلواپس و. . . می نامند. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات جوابیه ارسالی را در همان صفحه جهت اطلاع خوانندگان و افرادی که این مطلب ناقص و غیر مودبانه شما را که بدون شناخت محک و قضاوت می‌کنید و تهمت و افترا می‌زنید و منتشر می‌کنید و در حالی که می‌توانستید تماس بگیرید آنوقت شما را با اسناد و مدارک روشن کنیم که چرا چنین گفته ایم.  این روش خدا پسندانه‌ای نیست که اگر فردی با شما همسو نیست این چنین ناجوانمردانه تخریب کنید و نام خود را مسلمان و ایرانی آزاده و وطن پرست و دنبال حقیقت هم بنامید و بخیال خود هم خوش یاشید؟
 
اولا فرد مهمان دعوت شده به برنامه فاقد تحصیلات و تخصص در حوزه هایی بود که صحبت می‌کرد کافی است به سخنان او یک بار دیگر گوش دهید آنگاه متوجه تناقضات ابهامات و اشتباهات عدیده علمی و فنی و شرح قصه‌ای دردناک ولی ساختگی  جهت رسیدن به اهدافی که در سه موسسه راه و قایم باشک و کنترل اس دارند یعنی آموزش مسایل جنسی به کودکان و جوانان بر اساس فرهنگ غربی.
 
اما سئوالات و ابهامات علمی که ایشان به هیچکدام پاسخ نداد و چون کارشناسی در برنامه حضور نداشت که سوال کند؟ بی پاسخ برنامه تمام شد و جامعه و مردم دچار صدها سوال و ابهام و سر در گمی هزاران ایمیل و پیام به ما رسیده که واکسن بزنیم یا نه؟
اما سئوالات و ابهاماتی که بر اساس اسناد و مدارک بدست آمده مشخص شد ایشان دروغ تحویل ملت داده اند
 

  1. نام بیماری ژنتیکی که بقول ایشان شبه ایدز است، چه بود که هر گز اشاره نکردند و چنین بیماری ژنتیکی نمی‌شناسیم؟
    بیمارستان و پزشک معالج این فرد (اشکی) چه کسی بوده و پرونده سوابق ایشان کجاست؟ بدهند بررسی شود؟
    علت تناقض اشکار اظهارات اخیر یاسمین اشکی با اظهارات این فرد در مصاحبه خود با "رادیو زمانه" در 13 خرداد سال 91 چیست؟ وی در آن مصاحبه مدعی شده بود به مواد شیمیایی جنگی در حمله عراق به تهران آلوده شده و سیستم ایمنی او صدمه دیده! ! (البته تهران هرگز بمباران شیمیایی نشد!) این حمله شیمیایی کی، کجا و چگونه بوده؟ ایشان چند ساله بوده و سوابق و مستندات پزشکی این بیماری کجاست؟
    نام پزشک معالج، بیمارستان و پرونده وی در امریکا چیست؟ !
    پزشک اورژانسی که گفتند بیماری را اتفاقی در امریکا تشخیص داده کیست؟
    پزشک پروژه‌ای که در آن 146 نفر شیمی درمانی شدند و همه فوت کردند و فقط ایشان ( (بطور معجزه آسا) ) زنده ماند کیست و پرونده و مستندات آن کجاست؟ !
    علت چرخش و تناقض آشکار ادعاهای اخیر یاسمین اشکی با اظهارات سال 91 این فرد در مصاحبه با رادیو زمانه چیست؟ ! ! (ادرس سات رادیو زمانه بالا در تصویر آمده
    واقعا چطور می‌توان مردم را فریب داد؟ چون در دفاع مقدس اصلا تهران بمباران شمیایی نشده؟
    آیا بنیاد‌های سه گانه راه، قایم باشک، کنترل S مورد تایید مراجع ذیصلاح است؟
    چرا رسانه‌های آمریکایی اینقدر علاقمند به این پروژه هستند؟ مصاحبه‌ها و مطالب ایشان همه در اختیار است.
     ارتباط یاسمین اشکی با برخی مراکز آمریکایی‌ها چگونه است؟
    آیا این فرد از جای خاصی هدایت می‌شود و یک سناریو مانند 2030 در مهد کودک‌ها و مدارس و سازمان‌های ما را اجرا می‌کند؟
    چگونه وی و همکارانشان همه جا نفوذ دارند و به راحتی وزیر را می‌بینند و همه جا آموزش‌های خاص مدنظر خود را می‌دهند؟ !
    آیا با وجود هزاران متخصص و استاد در کشور چنین افرادی با چنین سوابق و روابطی باید مجری آموزش جنسی و مقابله با بیماری‌های STD و آزار جنسی باشند؟ !
    چرا صدا و سیما در دعوت مهمانان دقت لازم را ندارد؟ چرا یک کارشناس متخصص در برنامه دعوت نشده بود تا اینهمه تناقض و اشتباه علمی از آنتن زنده پخش نشود؟
    آیا مسئله واکسن در کشورمان متولی ندارد که در برنامه ماه عسل برای ساخت واکسن، فردی که هیچ تخصصی در آن حوزه ندارد کمک مالی جمع کند؟ آیا این روش درستی است؟ !
    وقتی ما در ساخت واکسن‌های اصلی نوزادان مشکل داریم، باید برای واکسن اختیاری HPV  از مردم پول جمع کنیم؟ !
    این واکسن تحت نظر پزشکان و فقط به افراد با رفتارهای پر‌خطر باید تجویز شود نه همه دختران و پسران 9 سال به بالا؛ چه کسی مسئول موج‌ترس ایجاد شده به واسطه آمار دروغ ارائه شده توسط این فرد است؟ !  آیا هدف افزایش واردات نیست؟
    اگر آموزش جنسی سبب کاهش آزار جنسی می‌شود، پس چرا در غرب شاهد بالاترین میزان آزار جنسی هستیم؟ !
در انتها مایه تاسف است روزنامه‌ای با افکار سیاسی و جناحی بدون تحقیق و بررسی و بدون حتی تماس با این فرد؟ ! یعنی آقای علی کرمی؟ ! اقدام به درج متنی توهین آمیز به یک استاد تمام دانشگاه که صدها مقاله علمی پژوهشی در نشریان معتبر بین المللی و ده‌ها جلد کتاب علمی و 40 سال سابقه کار علمی آموزشی پژوهشی دارد می‌کند؟
 آیا این مبتنی بر صداقت و کار کارشناسی است یا صرفا دید جناحی و و سیاسی؟
 آیا شما واقعا به دنبال حقیقت هستید یا تخریب آنهایی که آنان را به گزینش خود برچسب دلواپس می‌زنید؟
شما اصلا می‌دانید ما دانشمندی مستقل هستیم که به هیچ جناحی وابستگی نداریم از جمله جناح شما؟
آیا این است منش و جوانمردی واخلاق رسانه‌ای شما و بعد دم از آزاد اندیشی می‌زنید؟
شما حتی تلاش نکرده‌اید با این فرد؟ تماس بگیرید و تفهیم اتهام کنید که آقا؟ ! آیا شما توهم توطه دارید؟ ! تا آنوقت به شما با اسناد و مدارک ثابت کنیم آنچه گفته‌ایم پس از تحقیق کارشناسی بوده؟ بقول رهبری: ما را هم به توهم توطئه متهم می‌کنند. .  آیا اصلا می‌دانید ما بر اساس کدام مستندات این سخن را گفته یم؟ آیا شما تخصصی در حوزه تهدیدات زیستی دارید؟
آیا نویسنده این متن توهین آمیز سیاسی و جناحی اصلا می‌داند واکسن  پاپیلوما خوردنی است یا آشامیدنی  یا آن  هم توهم توطئه است!؟
چرا در حوزه هایی که تخصص و دانش ندارید اظهار نظر می‌کنید؟ آن هم با این شیوه ناجوانمردانه تخریب یک استاد با سابقه 40 ساله دانشگاهی؟ این است مرام و مسلک شما؟ در این ماه مبارک؟ 


کد مطلب: 151746

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/151746/پاسخی-يك-نقشه-توطئه-بزرگ-كشف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir