به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۱۵۱۹۸۴

بلیط هواپیمای خود را آسان و ارزان بخرید

گروه گردشگری: امکان خرید آنلاین بلیط پرواز های خارجی در کوتاه‌ترین زمان با بهترین قیمت در سایت ایوار فراهم شد.
 

شرکت اسرا پرواز (ایوار)، مجری مستقیم تورهای خارجی و نماینده انحصاری ریل یوروپ در ایران با بیش از ۱۴ سال سابقه، با راه اندازی سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما، راه جدیدی را برای خدمت‌رسانی به مسافران آغاز کرده است. از این پس، برای تهیه بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت؛ می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایوار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین قیمت به تمامی پرواز‌ها و ایرلاین‌های مختلف دسترسی داشته باشید و پرواز خود را خریداری کنید.



خرید از سامانه آنلاین پرواز ایوار چه مزایایی دارد؟
صرفه‌جویی در وقت: ایوار ارزش وقت شما را می‌داند، بنابراین، هدف خود برای خدمت‌رسانی به همسفرانش را، بر پایه جلوگیری از اتلاف زمان بنا نهاده است تا با آسودگی خاطر، از خدمات این شرکت بهره ببرند.
 
صرفه‌جویی در هزینه: سامانه آنلاین پرواز ایوار طوری طراحی شده است تا بتوان به ساده‌ترین شکل ممکل پرواز مورد نظرتان را از بین صدها نتیجه یافت شده فیلتر کنید و آن را با در نظر گرفتن فاکتورهای زمان و قیمت خریداری کنید. با این قابلیت، شما همیشه به بلیط ارزان هواپیما دسترسی خواهید داشت.
 
قدرت مقایسه: در ایوار، قدرت انتخاب شما بیشتر از همیشه است. شما می‌توانید پرواز خود را در روز‌ها، ساعات و مسیرهای مختلف مانند تهران به قشم یا تهران به لس آنجلس بررسی کرده و با توجه به برنامه‌ریزی سفر خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.



پشتیبانی آنلاین: در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، تیم پشتیبانی آنلاین تیم ایوار، همواره برای پاسخگویی به شما همراهان آماده هستند. از آنجایی که ایوار تجربه غنی در تورهای خارجی دارد همیشه می‌تواند گزینه‌های مناسب را به شما معرفی کند همیشه می‌توانید قبل از خرید، با تیم پشتیبانی ایوار مشورت کنید. ما از این کار خوشنود خواهیم شد
 
سهولت در خرید: برای انتخاب پرواز، شما فقط ۳ مرحله را پشت سر خواهید گذاشت: انتخاب پرواز، ورود اطلاعات مسافر و پرداخت،  این مراحل به ساده‌ترین شکل ممکن هم‌اکنون در دسترس شماست.
 

 
منبع : ویرلن