به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۱۵۲۱۴۹
منتجب نیا:

هرکس جلوی انتقاد را بگیرد ستم کرده است

گروه سیاسی: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما می‌گوییم اصلاح طلبیم اما منتقدیم انتقاد حق ماست و حق تمام شهروندان است، هر کسی این حق را از شهروندان بگیرد ظالم بوده و ستم کرده است.
هرکس جلوی انتقاد را بگیرد ستم کرده است
 مراسم باشکوه ضیافت افطاری "شورای اصلاحات غرب استان تهران" با حضور پرشور شخصیت ها، فعالین اجتماعی سیاسی و احزاب و تشکلهای اصلاح طلب در شهرستان بهارستان برگزار گردید.در این مراسم که باحضور بیش از "هشتصد نفر از فعالین اصلاح‌طلب شهرستانهای شهریار، ملارد، قدس، بهارستان و رباطکریم" نقطه عطفی در فعالیت های آتی مجموعه اصلاح‌طلبان استان تهران است، حجت‌الاسلام والمسلمین "رسول منتجب‌نیا" قائم مقام حزب اعتماد ملی طی سخنانی مهم نسبت به تبیین ابعاد سیاسی، حقوقی، معنوی و ماهیت اصلاح‌طلبی و جریان اصلاحات پرداخت.«رسول منتجب نیا»، فعال سیاسی اصلاح طلب در این مراسم گفت: وقتی ما می‌گوییم اصلاح‌طلبیم بدین معناست که ما نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، آرمان‌های انقلاب را قبول داریم ولی نسبت به وضع موجود انتقاد و اعتراض داریم.وی که در مراسم ضیافت افطاری "شورای اصلاحات غرب استان تهران" سخن می گفت ضمن تاکید بر لزوم نقد، همه ارکان جامعه را ملزم به پرسشگری و پاسخگویی دانست.حجت الاسلام منتجب نیا بیان کرد: به همه باید انتقاد کرد و به همه باید اشکال کرد. در مملکت امام زمان و در حکومت دینی معاف و مستثنی از پاسخگویی نیست، همه باید پرسشگر باشند و همه باید پاسخگو باشند.

وی گفت: بنده طلبه، شمای مسئول، رئیس جمهور، آن وزیر و بالاتر همه و همه باید خود را در برابر {literal}{{/literal}نقد{literal}}{/literal} مردم قرار بدهند و همه انتقاد کنند. دانشجو، طلبه، کارگر، کشاورز، استاد، معلم همه و همه بتوانند انتقاد کنند و اعتراض کنند.وی ادامه داد: ما برانداز نیستیم. ما اپوزوسیون نیستیم و در درون نظام فکر می کنیم. ما نظام را از خود می دانیم و خود را از نظام می دانیم.ما انقلاب را با تمام وجودمان قبول داریم و به آن عشق می‌ورزیم اما اجازه نمی دهیم انقلابمان به دست نا اهلان سپرده بشود. اجازه نمی دهیم از راه رسیده‌ها بر سرنوشت مردم مسلط بشوند و تمام دستاوردهای ملت انقلابی را از بین ببرند.این فعال سیاسی بیان کرد: دوم خرداد ۷۶ آن زمانی که فضای مملکت به طور کلی بسته شده بود، مردم نهضت کردند حماسه دوم خرداد را آفریدند و بر خلاف همه انتظارات به رییس جمهور دولت اصلاحات رای دادند و او را انتخاب کردند. قبلا می گفتیم نیروهای خط امام و بعد گفتند اصلاح طلبان؛ و اصلاحات از آنجا نشأت گرفت.وی گفت: اصلاح طلب یعنی فرزند امام اصلاح طلب یعنی شاگرد مکتب امام؛ با عزت و افتخار بگویید نگذارید تبلیغات خارجی اثر منفی بر روح ما بگذارد با عزت و افتخار بگوییم ما طرفدار مکتب نورانی خمینی بزرگ هستیم.وی در پایان گفت: خاستگاه اصلاح طلبان خط نورانی امام است. کسانی خودشان را امروز به امام نزدیک می‌دانند به‌گونه‌ای که یاران امام را از امام طرد می کنند نباید توجه کرد. بدانیم یاران امام همان‌هایی هستند که در سخت ترین شرایط در کنار امام بودند.
مرجع : برنا
برچسب ها: منتجب نیا انتقاد