به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۵۲۱۵

شهریه مدارس غیرانتفاعی چقدر است؟

گروه جامعه: رییس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اعلام تعداد دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی برای سال تحصیلی جدید، میانگین شهریه ثابت این مدارس را در شهر تهران و سایر استان‌ها اعلام کرد.
شهریه مدارس غیرانتفاعی چقدر است؟
به گفته فرشته حشمتیان سال گذشته تعداد دانش‌آموزانی که در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کرده‌اند، بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر بود و امسال تاکنون بیش از 912 هزار نفر برای مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند. حشمتیان ادامه داد: آمار نهایی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی پایان شهریور ماه مشخص و اعلام خواهد شد. وی درباره میانگین شهریه مدارس غیردولتی در شهر تهران، گفت: میانگین شهریه ثابت شهر تهران در سال تحصیلی گذشته در دوره ابتدایی یک میلیون و 682 هزار و 176 تومان، راهنمایی دو میلیون و 59 هزار و 969 تومان و در مقطع دبیرستان دو میلیون و 786 هزار و 713 تومان بود که بر اساس مصوبه شورای نظارت سازمان مدارس غیردولتی، امسال 15 تا 25 درصد به میزان این شهریه‌ها افزوده است.

حشمتیان ادامه داد: میانگین شهریه مدارس غیردولتی در سایر استان‌ها نیز در مقطع ابتدایی 536 هزار و 468 تومان، در راهنمایی 708 هزار و 565 تومان و متوسطه 950 هزار تومان گزارش شده که این رقم‌ها در مناطق و شهرهای مختلف کشور بر اساس امکانات متفاوت بوده است.حشمتیان گفت: شهریه‌های عنوان شده میانگین مبالغی است که در شهر تهران و سایر شهرهای کشور به دست آمده است. لذا بر اساس وضعیت جغرافیایی و سایر امکانات مدارس، این شهریه‌ها متفاوت است، ضمن آنکه مبالغ فوق تنها شهریه ثابت مدارس غیرانتفاعی است و بر اساس مصوبه شورای نظارت امسال بین 15 تا 25 درصد به میزان شهریه‌های ثابت مدارس غیرانتفاعی اضافه شده است.
مرجع : ایسنا

امیر
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۱۶
فکر کنم تنها شانسی که اوردم اینه که تمام این مقاطع رو قبلا (توی ارزونی )گذروندم !!!!! (119315)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۵۸
بحث ارزونی و گرونی نیست. مهم اینه که بزرگترین خیانت در زمینه آموزش و پرورش صدور مجوز مدارس "غیر انتفاعی"، و بزرگترین خیانت در زمینه آموزش عالی صدور مجوز "دانشگاه غیر انتفاعی" و همچنین تاسیس شاخه های دانشگاه آزاد در شهر های کوچک و واهه ها و آبادی هاست! (119581)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۳:۵۳
پرت و پلا نگو عزیز-مگه جامعه ما کمونیستیه؟ (119663)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۳:۵۳
چه خیانتی آخه؟ بعد میاین میگین خصوصی سازی و کوچک کردن دولت! (119664)
مانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۲۶
حشمتیان ازخواب بیدارشوشهریه ابتدایی امسال دومیلیون وسیصدوهشتادتومان باسرویس درتبریزمدرسه روزبه ازمن گرفته (119319)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۶:۵۲
دبیرستان غیر اتنفاعی گسترش در منطقه 4 پاسداران برای سوم دبیرستان 7 ملیون تومان خالص بدون سرویس و هیچ مزایای اضافی درخواست کرده حالیکه شهریه همین دبیرستان پارسال کمتر از 3 ملیون تومان بود اعتراض کردیم گفتند همین که هست نمیخواهید ثبت نام نکنید
لطفا رسیدگی شود (119484)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۲
کجایی داداش هزینه ی کلاس اول دبستان توی تهران ۵ میلیون تومن بود پارسال امسال و نمی دونم (119577)