به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۱۵۲۱۵۰

هیرو – کی‌روش، نبردی کهکشانی با طعم انتقام

گروه ورزشی: مدافع تیم رئال مادرید در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در این تیم، بر روی نیمکت تیم ملی اسپانیا قرار گرفت تا در بازی دوم خود در جام جهانی مقابل استاد خود قرار بگیرد.
هیرو – کی‌روش، نبردی کهکشانی با طعم انتقام
 ساعاتی پیش رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی خود طی تصمیمی جنجالی و قاطع درست یک روز مانده به شروع جام جهانی سرمربی تیم ملی اسپانیا را از کار اخراج کرد و لوپتگی را به انجام خیانت به پرچم این کشور متهم نمود.اما چند ساعت پس از این تصمیم جنجالی با تصمیم سران فدراسیون فوتبال اسپانیا فرناندو هیرو، مهاجم سابق این تیم و رئال مادرید جانشین لوپتگی شد تا هدایت ماتادورها را در جام جهانی روسیه به عهده داشته باشد. هیرو پیش از این در تیم رئال اویدو مربیگری کرده و در 42 بازی 17 برد، 10 تساوی و 15 باخت را تجربه کرده است. سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا هم‌چنین در فصل 2014-15 دستیار کارلو آنجلوتی در تیم رئال بود و نتایج نسبتا متوسطی را همراه با این تیم تجربه کرد.حالا فرناندو هیرو جایگزین لوپتگی در تیم ملی اسپانیا شده و باید متناسب با سطح توقع طرفداران لاروخا کار کند. قبل از شروع جام جهانی بسیاری اسپانیا را شانس اول کسب قهرمانی می‌دانستند اما با به وجود آمدن حواشی مختلف در آستانه شروع جام جهانی نمی‌توان بر روی موفقیت قطعی قهرمان اسبق جهان صحبت کرد.
 
فرناندو هیرو، مدافع سابق تیم رئال زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده گرفت از این تیم جدا شد و با کوچ به لیگ قطر پیراهن الریان را بر تن کرد. به همین دلیل دیدار دوم اسپانیا در جام جهانی برابر ایران که با نبرد هیرو و کی‌روش همراه است، جذابیت بازی را دوچندان می‎‌کند. هم‌چنین سرمربی جدید اسپانیا رکوردی استثنایی و عجیب از خود به جا گذاشته است. هیرو در 439 بازی خود برای رئال 102 گل به ثمر رسانده که آماری فوق‌العاده برای یک مدافع به حساب می‌آید. وی 89 مسابقه هم با پیراهن اسپانیا انجام داده که در این مدت 29 گل به نام خود ثبت کرده است.ستاره سابق تیم ملی اسپانیا سابقه حضور در ایران را هم دارد. هیرو سال گذشته برای بازی در دیدار دوستانه و خیرخواهانه همراه با ستارگانی همچون روبرتو کارلوس، مالدینی، گتوزو، مورینتس و ... در ورزشگاه آزادی مقابل ستارگان فوتبال ایران قرار گرفت و در نهایت برد پر گلی را تجربه کرد.
مرجع : ورزش سه