به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۱۵۲۱۸۱
نماینده مجلس:

فضای بازگشت هنرمندان ساکن خارج مهیاست

گروه فرهنگ و هنر: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، می‌گوید مانعی برای بازگشت به کشور آن دسته از هنرمندان مهاجری که اقدامی علیه امنیت ملی مرتکب نشده‌اند، وجود ندارد.
فضای بازگشت هنرمندان ساکن خارج مهیاست
محمد اسماعیل سعیدی  درباره بازگشت هنرمندان مهاجر به کشور، گفت: تمامی هنرمندانی که که جرم مرتکب نشده‌اند و اقدامی علیه امنیت ملی کشور نکرده‌اند، می‌توانند به کشور بازگردند و مانعی در این خصوص وجود ندارد.
 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از هنرمندان از کشور خارج شدند یا در کشور حضور نداشتند که به تدریج این افراد به کشور بازگشتند، افزود: امروز هم فضا برای بازگشت سایر هنرمندانی که در خارج از کشور حضور دارند، مهیا است.

وی تصریح کرد: قطعا هنرمندانی که اقدامات مجرمانه علیه کشور صورت داده‌اند، مشخص و شناخته شده هستند و بجز این افراد که تعداد آن‌ها زیاد هم نیست، مابقی هنرمندان می‌توانند به کشور بازگردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: قطعا همکاری با براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی نابخشودنی است که میان این این افراد و افرادی که اقدام مجرمانه نداشته‌اند، تفاوت است.
مرجع : خانه ملت