به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۱۵۲۱۹۷

دایی: رونالدو رکورد من را می شکند

گروه ورزشی: علی‌ دایی سرمربی تیم سایپا و اسطوره فوتبال ایران در مصاحبه با روزنامه ورزشی مارکا چاپ اسپانیا گفت که کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی‌ پرتغال رکورد گل های او را در تیم ملی‌ خواهد شکست.
دایی: رونالدو رکورد من را می شکند
دایی در پاسخ به پرسشی در مورد رونالدو بیان کرد: به باور من وی بین سه بازیکن برتر تاریخ جهان است و می‌ بینم که رقابت تنگاتنگی نیز با لیونل مسی دارد. وی افزود: می‌ شود گفت اگر رونالدو در جهان اول نیست ولی دوم هست نه بیشتر. درک می‌ کنم که بسیاری معتقدند بهترین بازیکن است. احترام زیادی برای او قائلم. بازیکن پرتغالی چنان بزرگ است که نمی شود آنچه را در فوتبال انجام داد در چند کلمه توصیف کرد.

دایی با توجه به اینکه 109 گل در طول بازی های خود همراه تیم ملی‌ به ثمر رسانده و ستاره پرتغالی 81 گل، در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌ کند رونالدو روزی رکورد گلزنی های شما را خواهد شکست، گفت: رکورد ها برای شکستن است و بله. امکان آن در فوتبال وجود دارد.

ملی پوش پیشین تیم فوتبال ایران ادامه داد: این امر به زودی نخواهد بود. به ثمر رساندن 28 گل در بازی های بین المللی به زمان زیادی نیاز دارد، اما گفتم که رکوردها برای شکسته شدن هستند و تعداد دیدارهایی که رونالدو بازی می‌ کند با زمان ما قابل قیاس نیست. وی با تیم ملی‌ پرتغال به تیم های بزرگ گل زده و به نظر من ارزش آنچه که وی انجام می دهد بسیار مهم تر از سطح فوتبالی است که ما بازی می‌ کردیم.

دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا رونالدو بهترین گلزن این دوران است؟ گفت: مطمئنا همین است. در زمان حاضر اکثر گل های تیمش (رئال مادرید) را در لا لیگا، جام اروپا و تیم ملی اسپانیا به ثمر می‌ رساند و تقریبا همیشه آقای گل است وشایستگی بسیاری دارد.

فوتبالیست سابق تیم ملی‌ ایران در باره اینکه اگر رونالدو روزی رکورد گلزنی ملی او را بشکند به بازیکن پرتغالی چه خواهد گفت؟ بیان کرد: دوست دارم تجربیاتی را که هردو از زمین بازی داریم به اشتراک بگذاریم. امیدوارم چنین چیزی برای خوب شدن فوتبال رقم بخورد، زیرا باور دارم به نمایش این ورزش کمک می‌ کند و نشانه ای خواهد بود که رونالدو دیر از فوتبال خداحافظی می‌ کند. باید دید چه روی می دهد.
مرجع : ایرنا