به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۱۵۲۲۵۳
صدای انفجار ترفه، هلهله و شادی فضای پایتخت را پر کرده است

پایان سوت داور آغاز شیپور شادی

گروه ورزشی: کمتر از ثانیه ای با پایان سوت داور بازی یوز پلنگان ایران با تیم مغرب ، شیپور شادی در سراسر کشور به صدا در آمده است.
پایان سوت داور آغاز شیپور شادی
تیم ملی ایران جمعه شب در دقیقه 95 بازی در مقابل تیم مغرب به پیروزی شیرین یک بر صفر دست یافت.
خیابان‌های شهر ها مختلف کشور مملو از جمعیت و هواداران فوتبال شده است. صدای بوق خودرو ها در خیابان ها بصدا در آمده و مردم با پرچم های سه رنگ و شعار ایران ، ایران شادی خود را بنمایش گذاشتند. مردم شعارهایی در حمایت از بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان سرمی دهند. پایتخت نیز همصدا با سراسر کشور غرق در جشن و شادی است.

بزرگراه های و میادین و خیابان های تهران از جمله شهرک قدس ، سعادت آباد در غرب تهران، میدان هفت تیر، میدان نظام آباد، میدان جهاد، میدان گلها، خیابان های انقلاب اسلامی، مرتضوی، رودکی، ولیعصر، میدان ونک، صادقیه ، فاطمی و... در حال حاضر شاهد شادی جوانان و نوجوانی است که از نتیجه بدست آمده راضی و شادمان هستند.

برف پاکن های وسائط نقلیه در حالی پرچم کوچک ایران برآن وصل شده است ، به نشانه شادمانی به حرکت در آمده است. گروهی از جوانان و نوجوانان تهرانی در پشت وانت بارها، کامیون های سنگین و به حرکت در آوردن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویری از فوتبالیست های سرافراز تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خیابانهای پایتخت به راه افتادند. صدای انفجار ترفه، سوت و هلهله شادی فضای پایتخت را پر کرده است.
مرجع : ایرنا