به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۵۲۳۸۹

تجمع اعتراضی در ایرانشهر به تعرض به دختران

گروه جامعه: حدود 50 نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.
تجمع اعتراضی در ایرانشهر به تعرض به دختران
به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند. یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم برخوردار نیستند و در شهر نمی توانند به راحتی و با آرامش تردد و مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند. نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد. یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.

امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر ادعا کرده بود: فرد دستگیر شده تاکنون اعتراف کرده بود که به 41 دختر تجاوز کرده است. این در حالیست که دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر این ادعا را رد کرده و گفته است: از مردم انتظار داریم اجازه دهند دستگاههای امنیتی و قضایی در فضایی آرام و بر اساس قانون با مخلان امنیت برخورد کنند.
مرجع : ایرنا