به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۵۲۶۵

جنتی تشکیل دو خانه سینما را تکذیب کرد

گروه فرهنگ و هنر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست کلی سازمان سینمایی بر این است که یک خانه سینما باز شود.
جنتی تشکیل دو خانه سینما را تکذیب کرد
علی جنتی در خصوص شایعه تشکیل دو خانه سینما گفت: این اتفاق شاید رخ ندهد؛ سیاست کلی این است که یک خانه سینما داشته باشیم تا سینماگران گرد هم آیند. وی ادامه داد: در حکم ایوبی نیز تاکید بر انسجام هنرمندان شد و سینماگران در این رابطه باید کمک کنند. جنتی عنوان کرد: ممکن است برخی در بیرون با دیدگاه فردی نزدیک شوند اما برخی دیگر با تسویه حساب با رقبای خود با ما فاصله بیندازد اما سیاست ارشاد در برابر همگان یکسان است.

وی در خصوص برنامه ریزی تجهیز سالن‌های سینمایی اظهار داشت: در حال حاضر سالن‌های سینمایی و مراکز فرهنگی نیمه تمام داریم که اولویت ما برای تکمیل شدن آن‌ها است و بعد به میزان اعتبارات دریافتی از دولت به زیر ساخت‌ها توجه کنیم. جنتی افزود: به حمایت بخش خصوصی نیز در این زمینه نیاز داریم حتی باید شرایطی برای بهره‌مندی از حمایت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در ساخت سالن‌های سینمایی فراهم کنید.وی در پایان در خصوص فیلم‌های جشنواره فيلم فجر خاطرنشان کرد: فیلم‌های خوبی در حال ساخت است و امیدوارم بتوانند در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران

فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۷
ای رحمت به شیرت! تومنی هزارتومن با پدر ارجمندت فرق داری ها! (119955)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۱۴
زمانی که افراد با تجربه این حوزه کنار می روند و آقای جنتی که تجربه ای در این زمینه ندارد برای اینکه دیگر کاندیدهای کابینه رای بگیرد انتخاب می شوند همین است، من شخصا فیلم صحبت های ایشان را دیدم که در کمال بی تجربگی به گزارشگر می گفت چه اشکالی دارد دو تا خانه سینما داشته باشیم سئوال من اینست از این پس بگوییم چه ایرادی دارد دو تا وزیر ارشاد داشته باشیم؟! آقای جنتی شاید مانند پدرشان نباشند ولی بدون شک در این مملکت افراد به مراتب مناسب تر نسبت به ایشان کم نیست. (120005)