کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه بازی‌های روز نهم جام جهانی

تسنیم , 1 تير 1397 ساعت 9:49

گروه ورزشی: نهمین روز از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار از گروه‌های چهارم و پنجم پیگیری خواهد شد.


در نخستین بازی امروز و از گروه E تیم ملی برزیل در ورزشگاه سن‌پترزبورگ به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. پس از تساوی سلسائو در دیدار قبلی مقابل سوئیس، شاید به نظر برسد که این تیم نمی‌تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد، اما به هیچ عنوان نباید تیمی را که ستاره‌های زیادی از جمله نیمار، کوتینیو، فیرمینو، ژسوس، مارسلو و ... را در اختیار دارد، دستِ‌کم گرفت.بازی امروز می‌تواند آسان‌ترین دیدار برای برزیل در مرحله گروهی باشد و تنها یک برد پرگل می‌تواند هواداران پرافتخارترین تیم جام جهانی را راضی نگه دارد. مصدومیت نیمار در دیدار با سوئیس و ترک تمرین توسط این بازیکن در یکی از تمرینات روزهای گذشته، مهمترین خبر در اردوی برزیل است و به نظر می‌رسد تیته در دیدار امروز به ستاره‌اش استراحت بدهد تا او را برای دیدارهای بعدی با شرایط بهتری در اختیار داشته باشد.در دومین بازی امروز ایسلند شگفتی‌ساز پس از متوقف کردن آرژانتین در دیدار نخست، حالا به دنبال ماجراجویی جدیدی در نخستین حضورش در جام جهانی است و می‌خواهد روند رو به رشد خود را با شکست نیجریه در دیدار ساعت 19:30 تکمیل کند. در صورتی که ایسلند امروز نیجریه را مغلوب کند، با چهار امتیاز وضعیت مناسبی برای صعود پیدا می‌کند و می‌تواند با یک تساوی در دیدار بعدی برابر کرواسی، سند حذف آرژانتین و صعود خودش را امضا کند.

در سوی مقابل نیجریه همچون دوره قبلی، جام را با شرایط نامطلوبی آغاز کرده است و به نظر نمی‌رسد که شانس زیادی برای پیروزی و حتی صعود داشته باشد.در آخرین بازی امروز هم تیم‌های اروپایی سوئیس و صربستان از ساعت 22:30 در ورزشگاه کالینینگراد به مصاف هم خواهند رفت. صربستان با پیروزی در این بازی صعودش را قطعی خواهد کرد، اما در صورت تساوی و شکست باید در انتظار بازی بعدی مقابل برزیل بنشیند. سوئیس هم امیدوار است با پیروزی در بازی امشب و با توجه به اینکه دیدار آخرش مقابل کارستاریکاست، بتواند یکی از دو تیم صعودکننده از گروه E لقب بگیرد.
برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
* برزیل - کاستاریکا - گروه E - ساعت 16:30 - ورزشگاه سن‌پترزبورگ
* نیجریه - ایسلند - گروه D - ساعت 19:30 - ورزشگاه ولگوگراد آره‌نا
* صربستان - سوئیس - گروه E - ساعت 22:30 - ورزشگاه کالینینگراد
در روز هشتم این بازی (پنجشنبه) ابتدا جدال دانمارک و استرالیا یک - یک مساوی شد، سپس فرانسه یک بر صفر از سد پرو گذشت و در نهایت نیز کرواسی 3 بر صفر آرژانتین را مغلوب کرد.


کد مطلب: 152756

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/152756/برنامه-بازی-های-روز-نهم-جام-جهانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir