به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۵۲۷۶

واکنش سالار عقیلی نسبت به گشت ارشاد

گروه هنري: کنسرت اخير سالار عقیلی در سالن همایش‌های برج میلاد حاشیه‌هایی در پی داشت.
به گزارش ایسنا؛ گشت ارشاد شامگاه 7 شهریورماه، در حالی در برج میلاد مستقر شد که مخاطبان زیادی که بعضا از حجاب مناسبی برخوردار نبودند برای کنسرت «پردیس» به خوانندگی سالار عقیلی به این محل آمده بودند. پارت اول کنسرت بدون هیچ حاشیه‌ای به روی صحنه رفت اما از آنجا که از ورود تعدادی از مخاطبان خانوم به دلیل پوشش نامناسب ممانعت شده بود یکی از حاضران در پارت دوم کنسرت به نشان اعتراض از جای خود بلند شد و خطاب به سالار عقیلی گفت: آقای عقیلی ما امشب آمده بودیم تا از موسیقی لذت ببریم اما متاسفانه افرادی در بیرون این در ایستاده‌اند که با مردم برخورد نامناسب دارند. سالار عقیلی آن لحظه به خواندنش ادامه داد و پس از چند دقیقه گفت: بسیار متاسفم که امشب در اینجا چنین اتفاقاتی رخ داده است. 20 دقیقه پیش از شروع کنسرت هم به من خبر دادند که برای یکی از نزدیکانم چنین اتفاقی افتاده است. او ادامه داد: من همیشه با مردم هستم و برای شما می‌خوانم.

۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۳۸
واقعا تاسف باره .. مردم سرگرمی دیگری که ندارند یه کنسرتی باشه باید کلی هزینه کنند برن اونجا و بعد بهشون اجازه داده نشه که برن داخل سالن و هزینه ای هم که دادند هیچی بشه . البته نا گفته نماند که داخل سالن های کنسرت هم محدودیت زیاده و همخوانی و دست زدن با خواننده ها یکم بخواد از حالت خودش خارج بشه سریع نور سبز لیزر میاد روی آدم و باید سر جات بشینی .

متاسفانه نیروی بسیار زیادی از ماموران پلیس در حال فعالیت در گشت ارشاد هستند و این در حالی است که سرقت و زورگیری در داخل کشور روز به روز آمارش در حال افزایش است (119990)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۰۰
پس واقعاً براي مردم بخوان، به مانند استاد شجريان، بگو كه اين مردم خس خاشاك نيستند، بگو كه ما فرزندان سرزمين پارس هستيم، و هر چرا از ما بگيرند با سختي بازخواهيم گرداند. (120000)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۰۹
من یک اصلاح طلبم. شجریان هم شده پیرهن عثمان. هر که می خونه، هر کی می رقصه، هر کی هم پا به توپ میشه، بدون هیچ مدرکی میگه من با مردمم. نمی دونم اون مردم از کرد لر و بلوچ و عرب و آذری و غیره که برای این سرزمین و مردمش جنگیدند، پس با کی بودند. (120164)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۷:۴۹
باز خداروشكر بايد كرد كه با گرفتن اين تعداد خانم ها ديگه اون همه افراد ميلياردي رو هم گرفتن باز خداروشكر بايد كرد كه همين افراد باعث ماشين تا تعداد افراد زيادي با بي پولي كليه ها و بقيه اعضاي بدنشونو نفروشي باز خداروشكر كه باعث مي شين چي بگم كه ناگفتنش به ...
با تشكر (120038)
dbddbdbdbdbdbd
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۰۰
اون وقتی هم که سرود وطنم رو صدا وسیما به نفع احمدی نژاد استفاده کرد هیچ اعتراضی نکرد سالار عقیلی پولشو می گیره و بس (120042)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۰۵
شما با مردم نیستید با کسانی هستید که اخلاق اجتماعی را زیر پا میگذارند. (120043)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۲۴
داری عقب میافتی (120052)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۵۶
آقای عقیلی برای خدا و قیامتت بخوان (120084)
shahab
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۵۰
آره!!!! بعضی ها هم دم از خدا و پیغمبر و نور میزدن که وضع مملکت رو اینجوری کردن.آره داداش (120117)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۱۱
تو دم از خدا و پیغمبر بزن اما وضع مملکت رو اینجوری نکن! مگه ایرادی داره؟
همه کسانی که دم از خدا و پیغمبر میزنن که صاحب منصب و از امرا نیستند که. (120166)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۰:۰۰
اگه زنت حجابش رو رعایت می کرد کسی جرات نداشت بهش تو بگه. متاسف هم برا خودت باش. (120087)
پارسا
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۰:۳۷
حجاب همسر ایشون به شما چه؟ (120223)
علی اکبر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۲:۰۵
طرف اومد سال 88 ی حرفی زد و گفت "خس و خاشاک" ول نمیکنید چرا؟
چرا نمیخواهید بفهمید منظورش اونی نبود که شما فهمیدید؟
میگفتن گشت ارشاد دستور احمدی نژاد بوده، الان که آقای روحانی اومدن روی کار پس چرا همچنان هست؟ (120125)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۱۷
من مخالف سر سخت احمدی نژاد بوده و هستم. اما قبول دارم که اون حرف احمدی نژاد را بعضی ها علم می کنند واسه مطرح کردن خودشون. اینجاست که دیگه نمیشه سره را از ناسره تشخیص داد. بسیاری از مخالفین احمدی نژاد دل و جرات ندارن بگن که مخالف روحانی و خاتمی هم هستن. اما فعلا زمان مخفی ماندن و در سکوت خزیدنه. (120170)
جهت روشنگری
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۲:۴۴
ایجاد گشت ارشاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هست در سال 83 اون زمان با اینکه آقای خاتمی به عنوان رئیس جمهور رئیس این جلسه بود نتونست جلوی تصویبش رو بگیره به دلیل اینکه یک رای داشت و همیشه اکثریت این شورا رو اصولگرایان در اختیار دارن(بعضی اعضا:رحیم پور ازغدی-ضرغامی-حداد عادل و...) با این حال اجرای این مصوبه نیاز به دستور کتبی رئیس جمهور داشت که آقای خاتمی تا پایان مسئولیتشون این اجازه رو ندادن و بعد 1 ماه پس از انتخاب احمدی نژاد ایشون بلافاصله دستور اجرا داد.حالا برای جمع آوری گشت ارشاد نیاز هست شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه بذاره و مصوبه قبلی رو باطل کنه.حالا شما فکر میکنید اقایان حداد عادل-پور ازغدی- ضرغامی و از این دست اصولگرایان این کارو میکنن؟آخه این کار به روحانی بدبخت چه ربطی داره هرچی میشه به این گیر میدین؟آقای علی اکبر از اطلاع نداشتن مردم از قانون سو استفاده نکن مثل آقای احمدی نژاد. (120261)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۰:۱۷
هر کی بایستی به کار خودش برسه و در کار دیگران دخالت نکنه! میتونست در این زمینه ترانه سرایی کند! (120211)