به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۵۲۹۴۷

جزئیاتی از اولین کنسرت رستاک در سال ۹۷

گزوه فرهنگ و هنر: گروه رستاک در اولین کنسرتش در سال ۹۷، قطعات خاطره‌انگیزش را در کنار قطعات آلبوم جدید «بهار» می‌گنجاند.
جزئیاتی از اولین کنسرت رستاک در سال ۹۷
 فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده گروه موسیقی رستاک) با اشاره به جزییات برگزاری کنسرت این گروه در اواخر تیر توضیح داد: اولین کنسرت گروه «رستاک» در سال جدید روز پنجشنبه ۲۸ تیر به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شود. این برنامه که به همت شرکت صوت آوای هنر به مدیریت محمد جلیل‌پور روی صحنه می‌رود آلبوم «بهار»، تازه‌ترین اثر منتشر شده گروه همراه با قطعات منتخب دیگری اجرا می‌شود.او ادامه داد: کنسرت‌های ما معمولا به این شکل است که تعدادی از قطعات قبلی برای زنده کردن خاطره مخاطب با آن‌ها در رپرتوار گنجانده می‌شود. با این حال بخش اصلی کنسرت تیرماه براساس آلبوم «بهار» است و سعی می‌کنیم تعداد زیادی از قطعات آلبوم جدید را اجرا کنیم. تمرینات ما از چند روز پیش شروع شده و تا شب کنسرت ادامه خواهد داشت، ما این تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم کارها را با کیفیت خوبی به کنسرت تهران برسانیم.مرادی درباره حضور نوازندگان مهمان و همچنین تغییر در ترکیب اعضای گروه اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنم از حضور اساتید موسیقی نواحی در این کنسرت بهره‌مند شویم. گروه رستاک نسبت به آخرین کنسرتش که مربوط به جشنواره موسیقی فجر سال گذشته است تغییراتی داشته است با این وجود ترکیب و فضای حاکم بر گروهمان طوری است که نمی‌توانیم تغییرات زیادی را در آن لحاظ کنیم. به هر ترتیب هم اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی روی چگونگی ایجاد تفاوت نسبت به اجراهای گذشته هستیم.

وی گفت: چون اعتقاد به اجراهای یکنواخت نداریم و طی جلسات آینده، سعی می کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، نه تنها در بخش رپرتوار برنامه، بلکه در سایر بخش‌های نیز متفاوت از قبل باشیم.این هنرمند درباره تور کنسرت‌های خارجی و داخلی گروه «رستاک» و احتمال تمدید اجرای تهران گفت: معمولاً ما در سال چند اجرای خارجی در برخی فستیوال‌های بین‌المللی داریم که این موضوع هم اکنون در حال بررسی است ولی آن‌چه هم اکنون مهم است تمرکز گروه روی کنسرت تهران است.این عضو گروه موسیقی «رستاک» در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آلبوم جدید این مجموعه موسیقایی توضیح داد: خوشبختانه بازخورد خوبی دریافت کردیم. برخورد و مقایسه این آلبوم با آثار گذشته توسط هنرمندان و مخاطبان برایمان جذاب بود و روی این نکته تأکید داشتند که آلبوم «بهار»، صمیمی‌تر و متفاوت‌تر از کارهای قبلی است. در این آلبوم برای اولین‌بار برخی اعضای گروه نظیر یاور احمدی‌فر، اکبر اسماعیلی‌پور و مجید پوستی که عضو جدید گروهمان است آواز خواندند. در این آلبوم پنج نفر از اعضای گروه قطعات را خوانند و قرار است در کنسرت تهران نیز به همان شکل کارها را اجرا کنیم.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: گروه رستاک