به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۱۵۳۱۴۴
پیروزی بی‌فایده پرو در روز حذف استرالیا

فرانسه و دانمارک بدون دردسر صعود کردند

گروه ورزشی: در بازی های سوم گروه C جام جهانی، فرانسه در یک بازی کسل کننده برابر دانمارک به تساوی بدون گل رسید تا هر دو تیم به مرحله بعد صعود کنند. در دیگر دیدار همزمان، پرو که حذفش قطعی شده بود مقابل استرالیای امیدوار به صعود با 2 گل کاریو و گوئررو به برتری رسید تا آبرومندانه جام را ترک کند.
فرانسه و دانمارک بدون دردسر  صعود کردند
تساوی سرد دانمارک و فرانسه با طعم صعود!
دانمارک و فرانسه
تیم های ملی فوتبال فرانسه و دانمارک با کسب تساوی بدون گل موفق به صعود به مرحله بعدی شدند.
دیدار تیم های ملی فوتبال فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در گروه C جام جهانی روسیه برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار سرد و کسالت‌آور هیچ یک از دو تیم روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر نکردند تا یکی از کم کیفیت ترین بازی های جام جهانی روسیه را شاهد باشیم. هر دو تیم که با تساوی به مرحله بعد صعود می کردند علاقه ای به ریسک کردند نداشتند و بیشتر سعی بر حفظ توپ در میانه میدان داشتند. تیم ملی فرانسه که از برخی بازیکنان نیمکت نشین خود در زمین بازی استفاده کرده بود با این تساوی هفت امتیازی شد تا در صدر جدول قرار بگیرد. دانمارک نیز چهار امتیازی شد تا با حضور در رده دوم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه صعود کند.
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۱۴
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۱۴
 
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۲۴
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۶۹
 
پیروزی بی‌فایده پرو در روز حذف استرالیا
تیم ملی فوتبال پرو موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل استرالیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد.
دیدار تیم های ملی فوتبال پرو و استرالیا از ساعت ۱۸:۳۰ همزمان با بازی دانمارک و فرانسه در گروه C جام جهانی روسیه برگزار شد که با برتری دو بر صفر پرو همراه بود. آندره کاریو (۱۸) و گوئررو (۵۰) برای پرو گلزنی کردند. استرالیا که برای صعود نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی و نیم نگاهی به باخت دانمارک در مقابل فرانسه داشت بازی را تهاجمی شروع کرد. اما بازیکنان پرو که دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند با صبر و حوصله بیشتری به میدان رفتند تا بتوانند در همان نیمه اول توسط آندره کاریو به گل برتری برسند. پس از این گل بازیکنان استرالیا قصد حملات متعدد روی دروازه پرو داشتند اما با سد محکم مدافعان پرو روبرو شدند تا بازی با همان یک گل در نیمه نخست به پایان برسد. در ادامه بازیکنان استرالیا باز هم سعی داشتند با استفاده از سانتر از جناحین به دروازه پرو برسند اما در این امر هم محقق نشدند تا پرو توسط گوئررو به گل دوم خود در دقیقه ۵۰ برسد و این بازی با پیروزی پرو که نقشی در صعودش به دور بعدی نداشت و بی فایده بود به اتمام برسد. با این پیروزی و با توجه به تساوی تیم های ملی فرانسه و دانمارک، پرو سه امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. همچنین استرالیا نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. تا شاهد صعود تیم های ملی فرانسه و دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باشند.
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۶۱
 فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۶۱
 
فرانسه ۰ - دانمارک ۰؛ تا دقیقه ۶۱
برچسب ها: جام جهانی ۲۰۱۸