به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۱۵۳۱۹۹

عرضه اس 10 با دوربین 3 گانه و در 3 مدل

گروه فناوری: دوربین سه گانه اولین بار توسط هوآوی روی موبایل‌های هوشمند قرار گرفته و بازخورد آن‌ها حداقل از نظر لابراتوار DxO آنقدر مثبت بود که فکر نمی‌کنیم حتی پرچمدار‌های اوایل ۲۰۱۹ نیز به آن برسند.
عرضه اس 10 با دوربین 3 گانه و در 3 مدل
این موضوع شرکت های دیگر را نیز به فکر وا داشته که از دوربین سه گانه برای پرچمدار های خود استفاده کنند. گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) و آیفون های ۲۰۱۸ از جمله گزینه هایی هستند که شایعه دوربین سه گانه پیرامون آنها می چرخد. حالا جدیدترین شایع به ما می‌گوید که احتمالاً سامسونگ خانواده گلکسی اس ۱۰ را با سه عضو ارائه کند که یکی از این اعضا دوربین سه گانه دارد. .به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد اعضای خانواده پرچمدار خود را به سه عضو ارتقا دهد. این موضوع قبلا در هواوی انجام شده و احتمالا تابستان امسال در آیفون های ۲۰۱۸ نیز تکرار شود. هرچند هر سه عضو خانواده هواوی پرچمدار نیستند و یک میان رده با نام و پرچم دار در این خانواده عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که سیاست سامسونگ و اپل هم همین باشد و یک دستگاه میان رده در حدود قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار را بخواهند در خانواده پرچمدار خود ارائه کنند.

سامسونگ می‌خواهد اعضای خانواده پرچمدار گلکسی اس ۱۰ خود را به سه عضو ارتقا دهد
اما درباره قویترین دستگاه خانواده گلکسی اس ۱۰ گفته می شود که احتمالا دوربین سه گانه روی آن قرار بگیرد. دوربین که از مهمترین فاکتورهایی است که کاربران در هنگام خرید به آن توجه می کنند، استفاده از دوربین سه گانه می‌تواند توانایی‌های زوم بیشتر و یا حتی استفاده از یک دوربین عریض را نیز به شما بدهد که می‌تواند تجربه عکاسی موبایل را غنی‌تر کند.درباره مشخصات کامل و قیمت گلکسی اس ۱۰ هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. جالب است که بدانید کد نام این سه مدل Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 است. به صورت کلی نام پروژه گلکسی اس ۱۰ همین Beyond است. گفته می‌شود که اندازه نمایشگر مدل Beyond 0 برابر ۵.۸ و Beyond 1 برابر ۶.۳ اینچ است. مشخصات مدل ۵.۸ اینچی مدل جایگزین کننده گلکسی اس ۹ و موتور ۶.۳ اینچی جایگزین کننده مدل گلکسی اس ۹ پلاس خواهد بود و فقط مدل Beyond 0 باقی می ماند. احتمالاً این دستگاه افشانی همین مدل باشد البته بعید نیست که سامسونگ این مدل را در جایگاه پایین رده را کند و به ترتیب و مدل‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۳ اینچی در دوربین ارتقا پیدا کنند.نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که دوربین سه گانه بتواند منجی پرچمدارهای سامسونگ باشد؟ این فاکتور چقدر می‌ تواند در خرید شما می تواند تاثیر بگذارد؟
مرجع : برترین ها