به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۵۳۲۰

کنایه رویانیان به رنکینگ استقلال تهران!

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی از کشورهای صاحب سبک مانند برزیل،‌ پرتغال و فرانسه را از نقشه خارج کردم اما باز هم به رنکینگ استقلال نرسیدم.
کنایه رویانیان به رنکینگ استقلال تهران!
محمد رویانیان در خصوص حضور استقلال در رنکینگ 84 جهان اظهار داشت: اولاً برای من جای خیلی خوشحالی است که یک تیم ایرانی در جهان موفق شود چون ایران و ایرانی هر وقت سربلند باشد ما هم خوشحالیم؛ پس زنده باد ایران. وی افزود: اما سؤال‌هایی در خصوص حضور استقلال در رده 84 جهان برای من پیش آمده است. من تیم‌هایی مثل برزیل، پرتغال و حتی فرانسه و ترکیه را از نقشه خارج کردم و اصلاً گفتم این تیم‌ها در دنیا نیستند. وی افزود: ما هم که در آسیا سوم هستیم حالا نمی‌دانم با چه فرمولی استقلال 84 جهان شده، مانده‌ام لطفاً فوتبالی‌ها به من کمک کنند. وی ادامه داد: کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا، ‌انگلیس و آلمان تقریباً 80 تیم سطح اول لیگ برتری و حتی دسته یکی دارند اما استقلال در رده 84 است؟ خودمان را نباید گول بزنیم لیگ دو خیلی از تیم‌ها از سطح فوتبال ما بالاتر است حالا هم استقلال 84 شده،‌ اینترمیلان 120، باورکنید مانده‌ام.

مدیرعامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما باید قبول کنیم تیم‌های اروپایی و فوتبال دنیا یک سر و گردن از ما بالاترند به خاطر همین خیلی از مسائل را ارزیابی کردم و باز هم می‌گویم کشورهایی مانند برزیل، آرژانتین، فرانسه و برخی دیگر را از نقشه جهان خارج کردم حالا هلند هم به جای خودش اما باز هم به مشکل خوردم. من نمی‌دانم استقلال با چه فرمولی 84 جهان شده ولی باز هم می‌گویم من همیشه خوشحال می‌شوم که تیم‌های ما سربلند باشند. ولی مثل اینکه یادمان رفته ما سوم آسیاییم و فوتبال اروپا نیز چند سرو گردن از فوتبال ما بالاتر است. اما استقلال 84 می‌شود، ان‌شاءلله مبارکش باشد.
مرجع : فارس

سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۱۸
مهم نيست، استقلال هر چندم كه شما مي گي!!
ولي شما چرا هميشه زير اين تيم باقي مي موني!؟! (120449)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۲۷
چی این نظامیان از جون فوتبال میخوان. هر دو مدیر عامل استقلال و پرسپولیس نظامی بودن!!!

اوه ببخشید الان یادم اومد. کجا در دست نظامی ها نیست که من گیر دادم به فوتبال!!!!!!! (120454)
س ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۳۲
برای اولین بار با این آقا موافقم!
این بار داره درست میگه؛ (120459)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۴۹
این رتبه از اونجا اومده که ما 2تا قهرمانی آسیا داریم شما تو عمرتون تا یک چهارم نهایی هم نرفتید قهرمانی پیش کش. گرفتی از کجا اومده خیر باز (120581)
یک استقلالی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۲۴
فقط 5 کشور اروپا (المان..ایتالیا..انگلیس...اسپانیا..فرانسه) بعلاوه دو کشور آمریکای جنوبی آرژانتین و برزیل، باشگاه های دسته اول و دوم لیگ هایشان
که صد البته بر تر از باشگاه های ما هستند می شوند 140 تیم باشگاهی. حالا اضافه کنید فقط باشگا های دسته اول اسکاتلند، پرتقال، ارو گوئه، مکزیک، ترکیه، هلند و ...... بنابر این هیچ تیم ایرانی در ردیف 400 دنیا هم قرار نمی گیره. واقع بین باشیم که دل بستن به آمارهای الکی ما را عقب میندازه. به جای این آمارهایی تو خالی که فقط به درد کر کری های کودکانه می خوره باید کار کنیم و کار که هر سال یک تیم ایرانی در فینال با شگا های آسیا باشه حالا فرق نمی کنه پرسپولیس باشه یا استقلال یا سپاهان یا تراکتور یا.. و اینکه هر دوره تو جام جهانی باشیم و بازی آبرومندانه ارایه کنیم. در این صورت میشه آمار قابل ارزش. (120596)
خروس
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۶:۰۲
درود بر سردار رویانیان که حرف حق را میزند. (120734)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۳۴
برو باعلی دائی پروین و باندت خوش باش تو که تو کوچه و محل وزمین خاکی هم با توپ پلاستیکی هم بازی نکردی و افتخاری هم نداری (120462)
طرفدار تراکتور
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۳۹
با همون فرمولی که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده. شما کلا چی رو قبول دارین که این یکی رو هم قبول داشته باشین. انشالله امسال تراکتور اول سپاهان دوم و استقلال سوم میشه شما هم اگه شاهکار کنین 5ام یا 6 ام میشین . الان هم باید همه افتخار کنن چون بالاخره 1 تیم از کشورمون داره اوج میگیره.درسته ما با استقلال کری داریم ولی در مقابل تیم های خارجی طرفدارشیم. (120466)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۴۷
با همون فرمول كه به حاج فتل لقب شواليه داد، بعد گندش در اومد كه با پول شواليه شده (120580)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۲۳
به عنوان يه پرسپوليسي مثبت دادم ! (120595)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۳:۱۲
تو که تمام عمرت دسته یک بودی نباید در کرکری قرمز و آبی نظر بودی. میگن دو تا مرد داشتن در باره ازدواج حرف می زدن یه بچه اومد پرسید: دوماد زنه یا عروس مرده؟ حال آن بچه توی تخته توری (تراکتوری) هستی (120666)
بدمک
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۳۹
لطفا چاپ شود
در اغاز قصد دارم بگم خیلی برای باشگاه پرسپولیس متاسف ام که فردی که با فوتبال اشنایی ندارد را اوردن گذاشتن مدیر عامل یک تیم.

از این جهت ما 84 ام شدیم که فرمول محسباتی مانند محاسبه ی رتبه ی کنکور بوده-همین طور که مستحضر هستید در اعمال شرایط در کنکور دقت میشود یعنی سهمیه وجود دارد-اونا دیدن استقلال با چه کسانی هم وطن هست که از دشمن هم بدتر هستد و از طرفی دیده بدون خرید بازیکن 3.5 میلیاردی تو سال پیاپی اوله به اون دلیل از بعضی تیم های بنام بالاتره.

نکنه فکر میکنید هدایتی استقلالی هست و رفت ریس های فیفا رو خریده یا فکر میکونید اونا تو محاسباتشون اشتباه کردن؟ (120467)
خروس
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۱
اگه ناراحتی که چرا 361 رتبه از استقلال پایین تری میتونی بری از فیفای جهانی شکایت کنی.
شما به اصطلاح سردار این کشور اید-نه خروسی تو میدون خروس جنگی (120471)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۵
کاش این آقا هم زودتر میرفت (120473)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۲۵
اون نمیره تو چرا می سوزی؟ آب دم دست نداری؟ (120598)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۷
ایشان نگفتند جایگاه پرسپولیس چندم است. (120476)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۱۳
درست ک تیم ای اروپایی یک سر و گردن بالاترند ولی نکته اینجاست که تیم شما بین آسیا ییها هم جایی نداره .
این رتبه بندی مسلما شاخصه های مشخصی داره که یکی از آنها مسلما نتایج بین المللی تیم هاست و در این زمینه پرسپولیس هیچ موفقیتی ندارد (120493)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۴۰
کنایه نزده که! کم آورده داره طبیعیش میکنه:) (120504)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۵۱
آقاي روداريان، اگه رتبه استقلال بايد از ٨٤ بالاتر ميشده، رتبه تيم شما هم به جاي ٤٤٦ ميشد ٤٤٤٦. (120509)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۵۸
استقلال الان دو سال پياپي هست كه داره جام مياره و از گروه خودش تو ليگ قهرمانان صعود ميكنه ، شما فكر كنم تيم خودت رو نگاه ميكني كه نه تو آسيا حضور داشته نه رتبه ي خوبي اورده. (120512)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۰۲
سردار جان نکنه باز هم جریانی از نوع شوالیه در این وسط وجود داره آخه از فتل از این کارا بعید نیست. (120517)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۱۴
آقا!لطفا به فکر تیم خودتون باشین.اگه همه ازمربی،بازیکن،سرپرست،مدیرعامل و... یاد بگیرن که توی کارهمدیگه دخالت نکنن اوضاع فوتبالمون این نبود (120527)
علی قشقایی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۱۶
همونطوری که مدیرعاملشون شوالیه شد! همونطوری هم هشتادوچهارم شدند..... (120528)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۳۵
جناب چرا می سوزی اخه؟؟شما دستتون به هرچی که نمی رسه اصلا همه چیو زیر سوال می برید (120572)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۳۷
هیچی دیگه همه حالیشون نیست فقط ایشون حالیشه بدیم ایشون رتبه بده حتما بنزین سوپر می زنه یهو پرسپولیسو از اون ته می کشه بال میذاره واسه اولی (120574)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۵۵
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد... (120583)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۱۴
آقای رویانیان فک میکنه دنیا مثل پادگان هست و خودش فرمانده پادگان
آقای رویانیان بیدار شو ، احمدی نژاد رفت (120556)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۸:۳۲
چیه نکنه مدیر عاملی کمه واست؟؟می خوای جای سر بلاتر رو بگیری؟؟؟اخه تو از فوتبال چی می دونی سردار (120570)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۱۸
آقای مدیر کاری به تعدادتیم های کشورها نداشته باش چون تیم ها را براساس رتبه و مقام های کشوری وقهرمانی امتیاز میدهند مثلا بهترین تیم های اروپایی اگر درکشورشان رتبه کسب نکنند مشمول ارتقاء جایگاه نمی شوند حال چطور می خواهی تیم استقلال با این همه افتخارات دارای این جایگاه نباشد ؟ (120593)
m
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۲۳
آخه استقلال با بارسلونا هم بازی امیر قلعه نوعی باندش میفرسته به همه بازیکنایه بارسا میگه می خوام بعد ام اونا می بازن ، تیم هایه مافیایی همیشه موفق ان ، تو لیگم ایرانم که محسن ترکی هست و کمیته داوران خوش بخال استقلال همه می دونن استقلال باند مافیایی جام می یاره..... (120594)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۳۸
وقتی احمدی نژاد استقلالی باشه وای به حاله بقیه هواداراش..... ببین دیگه استقلال چه تیمیه.............. (120603)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۳:۳۷
اون بنده خدا هر چی می گفت که ..... حالا استقلالی بودنش رو باید باور کنینم. (120727)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۰۳
چرا گریه میکنی رویانیان؟؟
نه میخواستی پرسپولیس که جام ولایتو برده بیاد 84؟
وقتی تو آسیا چهلمین دیگه اصن حرفشو نزن که خیلی رو داری.
هر وقت یه جام تو آسیا که نه یه دومی تو آسیا آوردی حرف بزن.
به قویدلم سلام برسون (120618)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۰۴
هرروز میگه می خوام برم .بازهم محکم چسبیده به صندلی چسب دار. سردار برو تا باشگاه رنگ آرامش بگیره/دانش آموزودانشجو ازدرس بازنمونه/اعصاب مردم آرام باشه واینهمه پول به بادداده نشه.آخه میدونستی توپ چیه ؟که اومدی تودنیای فوتبال. (120619)
سرور آسیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۲۷
با همون فرمولی حساب کن که پارسال فرمودین از این سه دیدار باید دوازده امتیاز بیارید یعنی هر بازی چهار امتیاز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (120631)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۵۴
سردار عزیز تقصیر شما نیست جون این کاره نیستید ولی مشاوران ریز ودرشتتان میدانند این لیستها براساس نتایج یک تیم دریک دوره زمانی تنظیم میشود واستقلال با توجه به موفقیتهایش در دوسال گذشته به این رده صعود کرده وممکن است انشاالله تیم شما هم با صعود به رده های بالای جدول لیگ (مثلا پنجم چون چند سال است دررده های زیر دهم هستید )شاید بجای 446زشدید 456.خب این برای پرسپولیس موفقیت بزرگی خواهد بود . انشاالله. (120641)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۱:۲۴
گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو می ده... (120649)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۱:۲۷
به قول علي كريمي به پر و پاي ما نپيچيد. (120650)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۲:۵۹
همانطوری که شما قیمت انتقال خلعتبری رو حساب کردی گفتی که میشه 600 میلیون (120665)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۱:۲۶
مافیا (120706)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۳:۳۶
رنکیگه دیگه 4 تا فرمول حساب میکنن یک چیزی میشه، دیگه ناراحتی نداره! (120726)