به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۱۵۳۷۴۹
شفر:

کجای دنیا با ۸ روز تمرین؛ شهرآورد می‌گذارند؟

گروه ورزشی: اعتراض استقلالی‌ها به زمان سوپرجام کم‌کم علنی می‌شود.
کجای دنیا با ۸ روز تمرین؛ شهرآورد می‌گذارند؟
روز دوشنبه مسئولان این باشگاه مدعی بودند بهتر است بازی در نیم‌فصل یا در خلال لیگ هجدهم برگزار شود. دیروز هم نوبت به وینفرد شفر بود تا نسبت به تاریخ جدال با پرسپولیس معترض شود. سرمربی استقلال دیروز مدعی بود که بازیکنانش را قبل از شهرآورد به مدت کافی در اختیار نداشته و در هیچ جای دنیا تیمی با حداکثر ۸ روز تمرین همراه با همه نفرات خود برگزارکننده مهم‌ترین شهرآورد کشورش نمی‌شود، بنابراین زمان بازی فوق باید عوض شود.سرمربی آلمانی آبی‌پوشان مدعی است وقتی ملی‌پوشان این تیم تازه از روز بیستم تیر به تمرینات باز می‌گردند، دلیلی ندارد که استقلال روز ۲۹ تیر به مصاف پرسپولیس برود. به زعم شفر، مشکلات پرسپولیس به مراتب از استقلال در این عرصه کمتر است، چون تعدادشان کمتر بوده و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم، کاملاً بدیهی است که با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کند.

کدام ملی‌پوشان؟
البته ادعای شفر مخالفت‌هایی را هم در پی داشته است و پرسپولیسی‌ها به آن واکنش نشان داده‌اند. ظهر دیروز بعضی از عوامل نزدیک به باشگاه پرسپولیس با ابراز شگفتی از مخالفت شفر می‌گفتند: ضمن احترام به آقای شفر، برایمان سؤال است که ایشان از کدام ملی‌پوشان حرف می‌زند؟ روزبه چشمی که مصدوم شده و امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی هم احتمالاً راهی تیم دیگری خواهند شد بنابراین فقط پژمان منتظری می‌ماند و قاعدتاً بودن یا نبودن یک بازیکن نمی‌تواند تا این حد مهم باشد.

تاوان استارت دیرهنگام
جدا از بحث ملی‌پوشان به نظر می‌رسد که دلیل اصلی تمایل شفر برای به تعویق افتادن بازی و برگزاری آن در تاریخی غیر از زمان اعلام شده (۲۹ تیر) استارت دیرهنگام تمرینات استقلال است. آبی‌ها ۱۰ روز دیرتر از حریف سنتی خودشان کار را استارت زده‌اند و تکلیف ملی‌پوشان‌شان هم هنوز مشخص نیست. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که هیچ‌کس از جمع کاروان استقلال تمایل به برگزاری سوپرجام آن هم مقابل حریف سنتی نداشته باشد بنابراین ساز مخالف کوک کرده و نمی‌خواهند با تیمی بازی کنند که حداقل در شرایط کنونی شرایطی به مراتب بهتر از آن‌ها دارد.
مرجع : خبر ورزشی