به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۱۵۳۹۸۵

نیکلاس کیج صداپیشه جدید«مرد عنکبوتی»

گروه فرهنگ و هنر: نیکلاس کیج امسال صداپیشه فیلم انیمیشنی و ابرقهرمانی دیگری خواهد بود و نقش اسپایدرمن نوآر (Spider-Man Noir) را در فیلم جدید Spider-Man: Into the Spider-Verse بازی می‌کند. این خبر پیش‌تر گزارش شده بود و حالا سایت خبری Collider آن‌را تایید کرده است.
نیکلاس کیج صداپیشه جدید«مرد عنکبوتی»
کیج در فیلم بی‌تکلیف Mandy بازی خواهد کرد و صداپیشه سوپرمن در Teen Titans GO! to The Movies است.شخصیت اسپایدرمن نوآر یکی از مردان عنکبوتی است که از طریق ابر دنیا معرفی شده است. در این دنیای خاص، اسپایدرمن نوآر ورژن پیتر پارکر است که در عصر افسردگی بزرگ تربیت شده است. او هنوز گزارشگری است که قدرت‌اش را از اسپایدر گرفته و این ورژن اسپایدرمن اسلحه به دست است.فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller)، ذهن‌های خلاق فیلم LEGO و ۲۱ Jump Street، استعدادهای منحصر‌به‌فرد خود را در نسخه متفاوتی از دنیای مرد عنکبوتی بکار می‌گیرند که سبک دیداری برجسته‌ای در آن استفاده شده است. فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse به معرفی نوجوان اهل بروکلین، مایلز مورالز و احتمالات نامحدود Spider-Verse که بیش از یک ماسک می‌پوشد، می‌پردازد.شمیک مور (Shameik Moore)، ستاره‌ی Get Down and Dope صداپیشه مایلز مورالز در فیلم است‌.

او به لیو شرایبر (Liev Schreiber) در نقش کینگ‌پین، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در نقش عمو آرون، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش پدر جفرسون، لونا لورن ولز (Luna Lauren Velez) در نقش مادر ریو، لیلی توملین (Lily Tomlin) در نقش خاله می، هایلی استینفلد (Hailee Steonfeld) در نقش اسپایدر-گوین و جیک جانسون (Jake Johnson) در نقش پیتر پارکر پیوسته است.باب پرشچتی (Bob Persichetti)، پیتر رمزی (Peter Ramsey) و رادنی راثمن (Rodney Rothman) کارگردانان این فیلم هستند. فیل لرد فیلم‌نامه کار را نوشته و آوی آراد (Avi Arad)، امی پاسکال (Amy Pascal)، فیل لرد، کریستوفر میلر و کریستینا استینبرگ (Christina Steinberg) تهیه‌کنندگان کار هستند.این فیلم انیمیشنی ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) اکران می‌شود.
مرجع : برترین ها