کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با راي اكثريت اصلاح‌طلبان در شوراي شهر

مسجدجامعی رییس شورای شهر چهارم تهران شد

12 شهريور 1392 ساعت 11:47

گروه سياسي: احمد مسجد جامعی عضو شاخص اصلاح‌طلب شوراي شهر تهران با 16 رای از بین 31 عضو شورای چهارم شهر تهران به عنوان "رییس شورا" انتخاب شد.


اعضای شورای چهارم شهر تهران امروز در اولین جلسه خود، پس از قسم یاد کردن در اولین دستور جلسه خود پس از انتخاب هیات رئیسه سنی اقدام به انتخاب هیات رییسه شورای چهارم کردند. در این جلسه مجتبی شاکری به نمایندگی از اصولگرایان، مهدی چمران را به عنوان کاندیدا معرفی کرد و عبدالحسین مختاباد به نمایندگی از اصلاح‌طلبان دكتر احمد مسجدجامعی را به عنوان کاندیدای ریاست شورا معرفی کرد.

پس از رای گیری سلطانی فر تذکر داد که باید برای شمارش آرا ناظر داشته باشیم که در مجموع قرار شد خود سلطانی فر، پیرهادی و رضازاده در شمارش آرا شرکت داشته باشند. البته حسین طلا نماینده تهران در مجلس هم به عنوان دبیر نمایندگان تهران در شمارش آرا دخیل بود. پس از پایان رای گیری احمد مسجدجامعی با 16 رای در مقابل 15 رای مهدی چمران، به عنوان رییس چهارمین دوره سورای اسلامی شهر تهران انتخاب و جايگزين چمران شد.

در ادامه این جلسه احمد حکیمی‌پور و مرتضی طلایی برای نایب رییسی شورای شهر تهران نامزد شدند اما حکیمی‌پور برای ایجاد وحدت بیشتر در شورا به نفع طلایی کنار رفت و بدین ترتیب مرتضی طلایی نایب رییس شورای چهارم شهر تهران شد.


کد مطلب: 15400

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15400/مسجدجامعی-رییس-شورای-شهر-چهارم-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir