به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۱۵۴۲۱۹

دوربین سلفی دوگانه برای گلکسی اس ۱۰ پلاس

گروه فناوری: یک گزارش از احتمال حضور دوربین سلفی دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) خبر می‌دهد. همچنین دوربین سه گانه پشتی نیز بار دیگر توسط این گزارش تایید شده است.
دوربین سلفی دوگانه برای گلکسی اس ۱۰ پلاس
به دنبال اخبار شایعاتی که از گوشی های خانواده گوگل پیکسل 3 به گوشی می‌رسد، یک گزارش جدید از سوی رسانه کره‌ای The Bell به انتشار رسیده که خبر از احتمال حضور دوربین سلفی دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ می‌دهد.

جزئیات دوربین سلفی دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس
حالا گرچه مشخص نیست که این دوربین سلفی دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس به چه شکلی بر روی قاب جلویی جای خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد سامسونگ از گوشی های میان رده گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس خود الهام خواه گرفت. این می‌تواند به معنای ارائه بهبود در اعمال افکت بوکه همراه با پیشرفت چشمگیر در کیفیت کلی تصاویر باشد. اگرچه در نظر داشته باشید که این قابلیت فقط مختص مدل پلاس خانواده Galaxy S10 است. پس مدل اصلی این خانواده همچون گوشی های سری گلکسی اس 9 به دوربین سلفی تک لنزی مجهز خواهد بود.علاوه بر دوربین سلفی دوگانه، این گزارش جدید همچنین بار دیگر اطلاعات مربوط به دوربین سه گانه قاب پشتی را که پیشتر شنیده بودیم، تایید می‌کند. این چینش می‌تواند شامل سنسور اصلی با دیافراگم متغیر چیزی نظیر دوربین پرچمداران امسال سامسونگ در کانر یک دوربین فوق عریض و یک لنز تله فوتو باشد. درست همانند دوربین سلفی دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس ،‌ این دوربین سه گانه پشتی نیز می‌تواند مختص مدل پلاس این خانواده باشد.به جز تنظیمات دوربین، به نظر می‌رسد هر دو گوشی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره‌مند خواهند بود که با هدف حذف سنسورهای جلویی و مهیا کردن هرچه بیشتر فضا برای حضور نمایشگر این تصمیم گرفته می‌شود. با این وجود احتمال آن وجود دارد که سامسونگ اسکنر اثر انگشت را در قاب کناری گوشی و به طور ادغام شده با کلید پاور گوشی در اختیار کاربران قرار دهد.
مرجع : برترین ها