به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۵۴۳۴۷
ربیعی:

برخی موفقیت خود را در زدن دولت می دانند

گروه سیاسی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه شب در پاسخ به پرسش ایرنا در شهرکرد مبنی بر هجمه های اخیر برغم تلاش های دولت علیه تیم اقتصادی و این کابینه افزود: بهتر است این سوال را از کسانی که این گونه رفتار می کنند، پرسید.
برخی موفقیت خود را در زدن دولت می دانند
علی ربیعی گفت: برخی ها فکر می کنند اگر در این شرایط دولت را بزنند، موفق می شوند تا گروه دیگری سر کار بیاید. امروز دولت با نظام پیوسته است و دولت باید از پس مساله پیش رو برآید. ربیعی افزود: همه باید در کنار هم باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری قوا را به هم نزدیک کرده اند، باید در کنار هم جلو برویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر کسی هجمه ایجاد می کند کلیت نظام آسیب می بیند و اینکه در نهایت باید از خود این افراد پرسید. ربیعی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از نمایندگان در این شرایط بحث استیضاح را مطرح می کنند نیز افزود: اطلاعی در این زمینه ندارم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر 2 روزه به شهرکرد همراه با تعدادی از معاونان و روسای سازمان های زیرمجموعه، عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی را آغاز کرد، همچنین در این سفر به بررسی معضلات بیکاری و راهکار برون رفت از این معضل پرداخت.
مرجع : ایرنا
برچسب ها: علی ربیعی