به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۱۵۴۳۵

کی‌روش: امروز قراردادم را فسخ می‌کنم!

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی ایران از بی توجهی به خواسته هایش به خشم آمده. او می گوید امروز در جلسه ای با علی کفاشیان فسخ قرارداد خود را به او پیشنهاد می‌دهد.
کی‌روش: امروز قراردادم را فسخ می‌کنم!
کی روش اعلام کرد امروز در جلسه ای با علی کفاشیان پیشنهاد قطع همکاری با تیم ایران را به وی خواهد داد .وی در این باره به  گفته است: من نامه‌ای را به علی کفاشیان نوشته‌ام. فردا ما الان باید در اردو می‌بودیم. باید دومین روز دومین اردوی‌مان را پشت‌سر می‌گذاشتیم‌ اما این چند روزه اتفاقاتی افتاده که حتماً مردم باید همه چیز را درباره آن بدانند. این روزها آقایان تاج، فتح‌ا...‌زاده و رحیمی طوری حرف می‌زنند که انگار آدم «بد» این فوتبال من هستم. آنها مدام می‌گویند این سرمربی تیم‌ملی است که می‌خواهد لیگ را تعطیل کند، جام‌حذفی را نمی‌خواهد و طوری می‌گویند که انگار هر مشکلی که فوتبال ایران دارد زیر سر کارلوس کی روش است.

کی روش سپس در ادامه گفته است : امروز نشستی با کفاشیان دارم درباره فسخ قراردادم. چون کسی نیستم که بتواند قبول کند او را شیطان این فوتبال بنامند. من یک چیزی را خیلی شفاف می‌گویم. کارلوس با آرامش خاطر و با قلبی زلال و پاک به فوتبال ایران آمد. دوست دارم همین‌طور هم از فوتبال‌تان بروم در حالی که تا ابد محبت هواداران فوتبال ایران را در قلبم نگه می‌دارم. مصاحبه کی روش با خبر ورزشی، تاکید او بر اوضاع فاجعه بار فوتبال ایران ولیگ و انتقاد از مسئولانی مثل مهدی تاج است. با این حال به نظر می رسد این سرمربی نامدار پرتقالی در موضوع استعفا کی تا قسمتی بلوف زده . آیا شما باور می کنید که کی روش با همه عصبانیت اش از تیم ملی برود؟
مرجع : گل

م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۹:۰۸
بله چرا نره؟؟؟اخه کی روش بیچاره فک کردن اینجا هم مثه بقیه جاهاس فک کرده همه چی بر اساس برنامه و شایسته سالاریه نمی دونسته که میاد یه جایه هردمبیل که هرکه ساز خودشو می زنه (121090)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۱:۳۷
آفرین... (121163)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۳:۰۶
این آقام وارده چه موقع فرار کنه دستش دیگه رو شده در حد یه تمرین دهنده هم نیست نمیدونم چرا اینقد بزرگش کردن تو اروپام که یکم اسم داره واسه اینه بازیکن اونا خودش تاکتیک و تکنیک رو میفهمه این آقا هیچی به فوتبال به گل نشسته مملکتمون اضافه نکرد تازه آموزه های برانکوی نگون بخت رو هم از بین برد (121242)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۲:۳۰
نمی دونم چی بگم بهت والا (121339)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۹:۵۲
کی روش بعدازاین همه حضور در ایران وآشنایی با عملکردمدیران فوتبالی نبایدعصبانی بشود مردم هم تا ۳بازی آخرمرحله مقدماتی که هیچکس فکر صعود تیم ایران را نداشت خیلی از دست کی روش عصبانی بودند اما شعار ...حیاکن را نداند وتحمل کردند حالاهم او باید بخاطرمردم بایدتحمل کند (121107)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۳:۴۵
قبل از سه بازي اخر قرار بود اقاي ......سرمربي تيم ملي بشه وبعد از باخت به لبنان كمك مربيان واطرافيان اين اقا مي گفتند كروش بايد بركنار بشه.اما حالا كه اون كارشون جواب نداده مي خوان با لغو متعدد اردوها كروش قهر كنه وبره وتا اندازه اي هم موفق شده اند. (121265)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۹:۵۷
در هر صورت کشور در حال بحران هستش و همه در مشکلات هستند وقتی ما چنین مشکلاتی داریم قرار نیست یک سری افراد با پول مردم برن اردو ....باید فوتبالیستها هم در این موقع خودشون با روشهای دیگه امده کنند برید سری به دارو خونه های حلال احمر سر بزنید تا مشکلات مردم برای خرید دارو چند برابر شده ببینید تا دیگه غصه فوتبالیست ها رو نخورید این ارمغان دولت محمود هستش. دوشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست (121108)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۴۴
همون بهتر که بره.ضعیف ترین مربی تیم ملی تو این چند سال کی روش بوده.فقظ خوش شانس بوده. تیم رفته جام جهانی حتما فکر کرده کار این آقا بوده.جلو قطر با شانس بردیم قطریها برای اولین بار ما رو تو قوطی کرده بودند به تیر دروازه زدند داور هم پنالتی صد در صد شجاعی روی بازیکن حریف را نگرفته. بازی با کره یه توپ رو خلاقیت قوچان نژاد گل شده و با خوش شانسی تمام 10 موقعیت گل کره گل نشده . بازی با ازبکستان گل حریف را داور قبول نکرده. شما اگه بازیهای تیم ملی را با سالهای قبل مقایسه کنید می فهمید فوتبال ما تو این چند سال که این آقا بوده نه تنها پیشرفتی نکرده بلکه پسرفت هم کرده . شما نگا کنید هیچ کدوم از جوونا بازی نمی کنند یه سری بازیکن دورگه با یه سری بازیکن پیر تو تیم ملی هستند . تو تمام کمک هایی که ایشون می تونست استفاده کنه از یه نفر به اسم امید نمازی استفاده کرد که هیچ اثری نداشته باشه و اصلا از فوتبال ایران سر در نمی یاره. (121127)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۵۸
منظورتون از سال های قبل چیه؟تیم قطبی؟که تو تورنمت 4 جانبه قطر به کره شمالی هم باختیم؟یا تیم دائی؟یا تیم جناب قلعه نویی که با زور مالزی رو بدیم؟حتما منظورتون تیم برانکو هست.تیم برانکو قشنگ بازی میکرد؟تیمای شرق اسیا قدرت الانو داشتن.اونموقع چندتا بازیکن اروپایی داشتن الان چندتا؟استرالیا تو اسیا بود؟کره از لبنان باخته بود؟دوست عزیز هیچموقع الان رو با قبل مقایسه نکن.اما در مورد شانس.بازی با لبنان چندتا گل نزدیم؟بازی با ازبکستان تو تهران چی؟بازی رفت با قطر تو تهران چی؟کره بالای 10 تا موقعیت گل داشت ولی با چه روشی بازی میکرد؟اگه همون روش رو کی روش پیاده میکرد همه نمیگفتن داره مدل علی اصغری بازی میکنه؟حالا من نمیدونم پیشرفت شما به چی میگین ولی صعود به جام جهانی اونم به عنوان تیم اول بزرگترین پیشرفته.از نظر نظم بازی بهترین شرایط رو داریم دیگه هر کی هر کاری دلش میخواد نمیکنه.سرعتمون زیاد شده.دفاع زیر توپ نمیزنه بازی سازی میکنه.بهترین خط دفاع رو تو مقدماتی جام جهانی تو کلیه ی قاره هارو داریم.اینا پیشرفت نیست؟یا پیشرفت از نظر شما قهرمانیه چهانه؟هر مربی هم حق داره دستیاراش رو خودش انتخاب کنه.ایشون به جز نمازی از منصوریان و اقاجانیان هم استفاده کرده.در مورد بازیکن پیر.ایا وظیفه ی کی روش هست بازیکن بسازه؟تو کشوری که باشگاه هاش اکادمی ندارن و ستاره هاش فرهاد مجیدیو کریمی 35 ساله هستن انتظار داری میانگین سنی تیم پایین 25 سال باشه.رضا حقیقی حامد لک صادقیان مسلمان اسماعیل بیگی فخرالدینی امید ابراهیمی یعقوب کریمی و خیلیای دیگه اینارو کی برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرد؟انصاف هم خوب چیزیه والا (121235)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۳:۴۷
با اين برنامه ريزي ها كروش بود كه تيم ملي رو برد جام جهاني واگر به عملكرد مربيان درليگ دقت كنيم متوجه پايين بودن كيفيت ليگ مي شويم. (121267)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۴۵
اشتباه صددرصد متوجه کی روش هست. او از اول می دانست که به کشوری می رود که فوتبالش حرف ای نیست و از حد اقل استانداردها چه در قسمت نرم افزاری و یا سخت افزاری بی بهره است. خودش هم گفته بود که با شناخت کامل اومده. حالا چرا بهونه می گیره نمی دونم. (121128)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۵۵
بايد سرپرست وزارت ورزش دراين موضوع مداخله كنه تا برخي افراد(تاج و...)مربي مورد نظرشون رو نيارن. (121134)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۵۸
کار خوبی میکنه حق داره بنده خدا! بهش بگین ما ازش حمایت میکنیم! فوتبالی که. . . . رییس فدراسیونش فقط بخنده! بازیکنا تو زمین هرکاری کنن جز فوتبال بازی کردن! شادی بعد از گل رو با . . . اشتباه بگیرن! و و و . . .
جای موندنه آخه؟ (121137)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۱:۱۸
بنده خدا از جایی اومده که توی اون نمی شه یک بچه ... سابق به صورت خیرالاموات بیاد 5 میلیارد برای پاک کردن گند یک بازیکن بی مسئولیت و طماع بپردازه ولی نتونه یک میلیارد بده تیم ملی قبل جام جهانی بره اردو... (121150)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۱:۱۸
اگه کی روش شایسته سالاری رعایت می کرد زودتر به لیگ نگاه می کرد و سعود به جام جهانی رو به روز آخر نمیذاشت. الانم همه باید متحد بشن. و البته نمی گم که تقاضای کی روش کاملا غیر منطقیه. (121151)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۴۴
خوب اینا چه ربطی به بی پولی و نداشتن برنامه داره؟ (121227)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۱:۵۹
چطور فتح الله زاده پول داره میلیارد میلیارد به مربی و بازیکنهاش بده و رویانیان میلیارد میلیارد به مربیان خارجی و بازیکنان تاریخ مصرف گذشته اما فدراسیون پول نداره برای تیم ملی خرج کنه؟ اصلا اینها در حدی هستند که راجع به کی روش نظر بدن؟ (121180)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۰۱
با وجود خرجای آن چنانی که تو دلالی نقل و انتقالات وجود داره آقایون از پس خرج یه اردو بر نمیان. واقعا حکایت عجیبیه... (121183)
Qeysar
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۱۴
مشکل فقط بودن همین کفاشیان هستش.. (121192)
afsaneh
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۲۱
بایدم بره!! اومد وضع مملکت داری توپ اجرای قانون تپل و مدیرت و برنامه ریزی اخرشو، پایبندی به وعده ها رو ختم کلام ،تو ایران کامل دید رفت به اروپایییها یاد بده (121199)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۳۳
استاد فراری دادن متخصصین و مربیان و ... هستین ها!!! (121217)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۴۴
رای تاج متاسفم! آنجا که گفت مهم نیست نتیجه مذاکرات به نفع من باشد یا کی روش! مرد حسابی با چه پیشینه ای خودت رو با کی روش مقایسه می کنی؟ تو حداکثرش یک مدیر متوسطی که با لابی تو فوتبال موندی؟ مطمئنی که موندت بواسطه شایستگی تو است؟ عزیزم شما هستید که ترمز مملکت مایید! (121228)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۳:۳۸
وسلام (121258)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۳:۰۵
ایشون هم از حاجی فتح الله یاد گرفته اند (121240)
abas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۰:۱۹
پرتقال نه.
پرتغال درسته. تصحیح بفرمایید.
راستی رئیس فدراسیون ها نمیخوان عوض بشن؟ (121281)