به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۱۵۴۳۷۸

اختلافات بر سر اعترافات؛ احضار رنجبران به دادسرا

گروه سیاسی: بعد از پخش اعترافات دختران رقصده در سیما و واکنش‌های گسترده به این اقدام،‌ صداوسیما توپ را به زمین قوه قضائیه انداخت و از دستور قضایی برای پخش این مستند خبر داد.
محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما این خبر را به رسانه‌ها داده بود. در همین حال روزنامه ایران اطلاع داد که صبح روز چهارشنبه رنجبران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. ایران همچنین به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که  ادعای رنجبران مبنی بر درخواست مقام قضایی برای پخش این اعتراف‌ها را کذب محض است و از او خواست شده برای اثبات ادعایش، یک نسخه از سند درخواست دستگاه قضایی از وی را به قوه قضائیه ارسال کرده و یک نسخه را نیز در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

به دنبال این اخبار رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد که دادستان تهران فردا درباره ماجرای مائده هژبری دختری که فیلم اظهارات او در مستندی تلویزیونی حاشیه آفرین شد، توضیح می‌دهد. بعد از پخش اعترافات این دختران هیچ کدام از مقامات تاکنون مسئولیت آن را برعهده نگرفتند. روز چهارشنبه پلیس فتا نیز با انتشار خبری در سایت رسمی خود اعلام کرد که بازداشت آنها تحت نظارت این نهاد نبوده است. حالا بیش از همه انگشت اتهام به سمت صداوسیما گرفته شده است. نهادی که روابط عمومی آن تلاش کرد برای رفع مسئولیت از خود قوه قضائیه را مسئول آن معرفی کند تا از آتش انتقادات به این سازمان کاسته شود.
برچسب ها: دادسرا صدا و سیما