به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۵۴۴۲

مهرماه؛ رونمايي از تبلت‌۱۲‌اینچی‌سامسونگ

گروه علمی و فناوری: سامسونگ الکترونیکز همچنان مشغول توسعه این محصول است. تاکنون بزرگترین اندازه نمایشگر در تبلت های سامسونگی، ۱۱.۶ اینچ بوده است.
مهرماه؛ رونمايي از تبلت‌۱۲‌اینچی‌سامسونگ
 به نظر می‌رسد در کنار بازار داغ تبلت های مینی، این گجت به افزایش اندازه هم علاقه فراوانی پیدا کرده است. سامسونگ به دنبال محصولی ۱۲ اینچی است. توشیبا هم احتمالا نمونه ای ۱۳ اینچی را برای IFA آماده می کند. شایعات اپلی هم حاکی از توجه این شرکت به آیپدی بزرگتر از ۹.۷ اینچ است. آیا این گرایش بازار مصرف است یا تولید کنندگان سعی در ایجاد عادتی جدید دارند؟ به هر حال، مثل اینکه سامسونگ در این زمینه جدی تر از بقیه رقبا عمل می‌کند. به گفته Korea Economic Daily این شرکت گرایش فراوانی به عرضه تبلت‌های ۱۲ اینچی پیدا کرده است. این نشریه بر اساس منابع صنعتی خود، پیش بینی می‌کند سامسونگ در مهرماه تبلت غول آسای جدیدش را رونمایی خواهد کرد.

این گزارش پس از آن منتشر می شود که برخی منابع پیش از این درباره احتمال عرضه تبلتی با نمایشگر ۱۲.۲ اینچی توسط سامسونگ سخن گفته بودند و البته همه متفق القول هستند که این محصول جدید الزاما تحت نام گلکسی عرضه نخواهد شد. گفته می‌شود تبلت ۱۲ اینچی با رزولوشنی همچون نکسوس ۱۰ گوگل (محصول سامسونگ) به بازار خواهد آمد.به نظر شما آیا بازار از این تبلت های بزرگتر استقبال خواهد کرد و داستان فبلت ها در دنیای اسمارت فون تکرار می‌شود؟ یا اینکه مصرف کنندگان همچنان به تبلت‌های ریز جثه ۷ اینچی شان پایبند خواهند ماند؟
مرجع : نارنجی