کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه چیز درباره عمل بینی

25 تير 1397 ساعت 12:45


عمل بینی در بین خانم های ایرانی به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی به شمار می‌رود. از این رو در این مقاله در مورد عمل بینی صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.



عمل بینی در بین خانم های ایرانی به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی به شمار می رود. از این رو در این مقاله در مورد عمل بینی صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

عمل بینی و تغییر اندازه و شکل آن از پر طرف دارترین عمل‌ های زیبایی در بین ایرانیان است. در سنین نوجوانی است که وقتی جلوی آینه می ‌رویم، بیشترین توجه را به ظاهر خود داریم و دلمان می ‌خواهد همه چیز آن طور باشد که ما دوست داریم؛ مثلاً بینی بزرگ را کوچک کنیم یا قوز بینی را برداریم.
بینی ها در شکل ها و فرم های مختلفی است، اما زیبایی امری نسبی است. ممکن است یک بینی از نظر یک نفر به زیبا باشد و از نظر یک نفر دیگر نه. به همین دلیل، پیش از انجام جراحی با استفاده از نرم افزار طرح هایی در کامپیوتر زده می شود و پزشک و بیمار با هم سر یک طرح توافق نظر خواهند داشت.
 
تغییراتی که با جراحی بینی قابل انجام است:                       
انواع جراحی پلاستیک بینی
روش باز: در این روش، بین سوراخ‌ های بینی را برش ظریف می ‌زنند و پوست به آسانی از روی بینی بلند می ‌شود. در این جراحی پزشک جراح بینی دید بهتری دارد و آسان‌تر می ‌تواند تغییرات لازم را انجام دهد و گذاشتن گرافت‌ های غضروفی و استخوانی یا پروتزها راحت‌تر انجام می ‌گیرد.
روش بسته: در این شیوه، برش‌هایی از داخل بینی زده می ‌شود. زمان این عمل کوتاه‌تر و تورم بعد از عمل نیز کمتر است.
عوامل تأثیر گذار در عمل جراحی بینی
 
نکته‌ های مهم پیش از جراحی زیبایی بینی نکته‌ های مهم پس از جراحی زیبایی بینی
 
عوامل موفقیت عمل بینی ارزان


کد مطلب: 154611

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/154611/همه-چیز-درباره-عمل-بینی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir