به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۵۴۶۷۵
نماینده شیراز:

تعطیل کردن آبشار مارگون اشتباه بود

گروه جامعه: یک عضو فراکسیون امید تصمیم برای ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون را بسیار نسنجیده و غیرضروری دانسته و گفته در شرایط کنونی مسائل و الویت هایی را داریم و مسئله درست کردن در این شرایط جای سؤال دارد.
تعطیل کردن آبشار مارگون اشتباه بود
چند روز پیش تعدادی کلیپ طی در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در محوطه آبشار مارگون در استان فارس اقدام به شادی و حرکات موزون کرده اند. بعد از انتشار این فیلم‌ها بود که مسئولان استان این آبشار را یک روز تعطیل کردند.علی‌ اکبری نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید در این باره با اشاره به ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون فارس به دلیل حرکات موزن گردشگران، گفت: نمی‌توان که همه‌جا را به روی مردم بست و حداقل شادی را از مردم گرفت. البته بنده بی‌اطلاع هستم که به چه دلیل این تصمیم را گرفته‌اند و اصلاً چه کسی چنین تصمیمی را گرفته است. کسی که به آبشار مارگون می‌رود برای تفریح است و اگر بخواهیم مانع شویم نقض غرض است.او ادامه داد: این تصمیم برای ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون بسیار نسنجیده و غیرضروری است.

وی گفت: در شرایط کنونی مسائل و الویت هایی را داریم و مسئله درست کردن در این شرایط جای سؤال دارد. این اقدامات غیر کارشناسی است و هرکسی که این کار را کرده یک نگاه محدود و بسته‌ای داشته و تنها کمک کرده که یک مسئله جدید اجتماعی ایجاد شود.این عضو فراکسیون امید، تأکید کرد: این اقدامات سابقه‌دار است، ما شاهد هستیم کنسرت‌ها و برنامه‌ها را لغو می‌کنند.سلیقه‌ها و رفتارهای متفاوتی که برخی دارند همیشه هزینه‌هایی را ایجاد می‌کند و پاسخگو هم نیستند و این رویه هزینه‌های اجتماعی فراوانی را ایجاد می‌کند. یک مقدار که فراتر برویم شاهد هستیم افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند در بنگاه‌های اقتصادی، قاچاق و... حضور دارند و رد پای آن‌ها را می‌بینیم اما کسی پاسخگو نیست.اکبری ادامه داد: شاید جزو محدود کشورهایی هستیم که چندین حکم‌ران داریم که تصمیم می‌گیرند و با دولت مقابله می‌کنند.
مرجع : اعتماد آنلاین