به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۵۴۷۴۶
وزش باد شدید در 9 استان

بارش پراکنده در 6 استان

گروه جامعه: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به بارش پراکنده در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، سیستان‌ و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس از وزش باد شدید و و وقوع گرد و خاک در 9 استان کشور خبر داد.
بارش پراکنده در 6 استان
احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (چهارشنبه) 27 تیر ماه در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر، رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان‌وبلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات شرق فارس و ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و روز جمعه (29 تیر ماه) در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز در برخی از نقاط شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، قزوین، مرکزی و جنوب تهران هم در برخی از ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد. به گفته وظیفه، امروز در برخی از نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود. این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیر ماه) صاف، گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 40 و 28 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بارش باران