به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۵۴۷۵۲
شهردار مسکو اعلام کرد

هواداران فوتبال هزار میلیارد یورو خرج کردند

گروه ورزشی: شهردار مسکو اعلام کرد که هواداران فوتبال که برای مشاهده مسابقات جام جهانی به مسکو سفر کرده بودند بیش از یک میلیارد و ۳۳۳ هزار یورو (۹۶.۶۹ میلیارد روبل) خرج کرده اند.
هواداران فوتبال هزار میلیارد یورو خرج کردند
به گزارش اسپوتنیک، «سرگی سابیانین» در انجمن شهری مسکو افزود: حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در طول برگزاری مسابقات جام جهانی به روسیه آمدند و مبلغ اعلام شده هزینه‌ای بوده است که آن‌ها در مسکو داشته اند. شهردار مسکو گفت: شهرداری مسکو علاوه بر تجهیز و بازسازی ورزشگاه لوژنیکی محل برگزاری بازی افتتاحیه و اختتامیه براساس استاندارد‌های فیفا، سایر نقاط شهر را نیز برای میزبانی هر چه بهتر مسابقات جام جهانی آماده کرده بود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های صورت گرفته برای زیرساخت‌های ورزشی جام جهانی در مسکو پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۵ میلیارد روبل برای این منظور اختصاص یافت که سرمایه‌ای برای مسکو محسوب می‌شود.مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه که از ۲۴ خرداد ماه سال جاری در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه روسیه آغاز شده بود، ۲۴ خردادماه با قهرمانی تیم ملی فرانسه پایان یافت. تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها بود که در گروه مرگ با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه بود.شاگردان کارلوس کی روش در گروه خود با یک پیروزی برابر مراکش، شکست مقابل اسپانیا و تساوی برابر پرتغال و کسب چهار امتیاز سوم شدند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.
مرجع : ایرنا