کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیلبورد‌های یک برنامه تلویزیونی در سطح شهر

ایسنا , 27 تير 1397 ساعت 13:13

گروه جامعه: بیلبورد‌های برنامه «رادیو شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی به تازگی در سطح شهر تهران دیده می‌شود. ضابطیان علت این موضوع را ارتباط بیشتر با مخاطبان برنامه اعلام کرده است.


منضور ضابطیان در گفت‌وگویی درباره علت تبلیغ شهری برای برنامه «رادیو شب»، با بیان اینکه «امروزه برندیگ در جهان بسیار مهم است و ارتباطی هم به قدمت و جایگاه‌ برندها ندارد»، توضیح داد: گاهی صاحبان برندها از مدیاهایی استفاده می‌کنند که از مخاطبان کمتری نسبت به رسانه‌ای که برنامه از آن پخش می‌شود، برخوردارند، اما به هر حال برندیگ می‌گوید باید از هر وسیله‌ای برای بیشتر دیده شدن استفاده کرد؛ یک برنامه تلویزیونی هم از این موضوع مستثنی نیست.او ادامه داد: بزرگترین برَندهای ماشین و مواد غذایی و ... به طور مرتب از تبلیغات شهری و مطبوعاتی استفاده می‌کنند و از این طریق به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که همیشه و همه جا همراه آنها هستند. برنامه «رادیو شب» هم به عنوان یک برند تلویزیونی تصمیم گرفته است تا از طریق تبلیغات شهری این اطمینان را به مخاطبان خود بدهد.کارگردان برنامه «رادیو شب» یادآور شد: این روزها مردم به دلیل تنش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی احتیاج به آرامش بیشتری دارند و نیاز دارند که شب‌ها به این فکر کنند چطور می‌توانند به سلامت از دل این مشکلات بیرون بیایند. در همین راستا هم برنامه «رادیو شب» وظیفه دارد به مردم کمک کند تا حالشان خوب شود و طبیعی است که در این مسیر از هر برندینگی هم استفاده می‌کند.

ضابطیان همچنین درباره تیتراژ جدید برنامه «رادیو شب»، اظهار کرد: ما همیشه از «رادیو هفت» گرفته تا «رادیو شب» تلاش کردیم توجه ویژه‌ای به تیتراژ برنامه‌ها داشته باشیم. تیتراژ در برنامه‌های تلویزیونی همیشه مظلوم است و هیچ وقت اسم بچه‌هایی که برای آن تلاش می‌کنند دیده نمی‌شود. به قول سیروس الوند مردم فکر می‌کنند تیتراژ مجانی ساخته می‌شود و به همین خاطر هم تیتراژ هنوز تمام‌ نشده از سالن سینما بیرون می‌روند یا تلویزیون را خاموش می‌کنند.او اضافه کرد: برای همین هم همیشه تلاش کردیم در برنامه‌ها تیتراژهایی را طراحی کنیم که تا پایان بیینده را با خود همراه کند. در فصل قبل «رادیو شب» و پیشتر در برنامه «رادیو هفت» تیتراژ برنامه به صورت روایی بود؛ قصه می‌گفت و آدم‌ها را معرفی می‌کرد. اما از آنجا که همیشه به دنبال گریز از تکرار بودیم و با توجه به اینکه این روزها دیگر همه چیز مینیمالیستی شده و رسانه‌های مردم عوض شده است، سعی کردیم در طراحی تیراژ جدید برنامه هم فضای مینیمالیسیتی داشته باشیم. بر همین اساس تیتراژ برنامه را به گونه‌ای طراحی کردیم که مخاطب هر شب با حرف‌ها و اتفاق‌های جدیدی مواجه می‌شود.


کد مطلب: 154777

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/154777/بیلبورد-های-یک-برنامه-تلویزیونی-سطح-شهر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir