کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی:

۲۸ رئیس فدراسیون به بازیهای آسیایی می‌روند

ایسنا , 27 تير 1397 ساعت 13:46

گروه ورزشی: سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمام موارد را با برگزاری کارگاه‌هایی به سرپرستان تیم‌ها عنوان کردیم و خواستیم همه ورزشکاران اعزامی تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند.


نصر الله سجادی پس از پایان نشست هماهنگی با سرپرستان تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، بیان‌ کرد: ما در دو روز گذشته دو کارگاه برای سرپرستان داشتیم که توجیهی بود و موارد فنی، حمل و نقل، اسکان را برایشان مطرح کردیم.همچنین مسائل امنیتی، تشریفات نیز مطرح شد و تمام گزارشات را برایشان به صورت یک کتابچه منتشر کردیم تا در اختیارشان قرار گیرد.او ادامه‌ داد: ما از سرپرستان خواستیم که ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در معاینات پزشکی شرکت کنند و اگر مشکلاتی دارند آن را رفع کنند. اگر مشکل آنها خاص است فدراسیون تصمیم بگیرد و فرد بهتری جایگزین شود.سجادی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شود، خاطر نشان کرد: من به همراه دو معاون دهم مرداد ماه راهی جاکارتا می‌شویم دوازدهم مرداد ثبت‌نام نهایی را داریم . کاروان در ۱۴ تا ۱۸ گروه اعزام می‌شود پیش‌بینی می‌شود دو تا چهار روز زودتر از رقابت‌هایشان در محل بازی‌ها باشند. میزبان در انجام کارها و سازماندهی برنامه‌ها تاخیر دارد. از این رو مجبور هستیم که زودتر برویم تا اگر برخی مشکلاتی را که داریم رو در رو صحبت کنیم و آن را حل کنیم.

سجادی در مورد تعداد نهایی ورزشکاران نیز، گفت‌: ۳۸۲ ورزشکار داریم که بین ۱۰۳ تا ۱۰۵ خانم و مابقی آقا هستند. ۴۵ خبرنگار به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند و ۲۸ رییس فدراسیون هم به اندونزی خواهند آمد چرا که برخی از آنها مجامع عمومی کنفدراسیون‌های خود را دارند.اصغر رحیمی، معاون کاروان ایران نیز، گفت‌: ما در این جلسات تمام نکات را عنوان کردیم و سعی کردیم موارد را مطرح کنیم، اما پیش‌بینی می‌کنیم که جاکارتا میزبان خوبی برای بازی‌های آسیایی نباشد. همین که بازی‌ها را در چند شهر برگزار می‌کند فلسفه بازی‌ها را زیر سوال برده است.او ادامه‌ داد: شورای  المپیک آسیا نیز در مورد این مساله منفعل عمل کرده است. ما سعی می‌کنیم که تمام پیش‌بینی‌های مورد نیاز را داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید.سرپرست کاروان ایران در  المپیک جوانان در مورد وضعیت کاروان اعزامی به آرژانتین نیز، گفت‌:  در ۱۳ رشته ۳۹ سهمیه گرفته‌ایم که ۳۱ دختر و هشت پسر هستند. بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا برای آنها نیز چنین نشست‌هایی را می گذاریم. البته کار خاص و زیادی در مورد  المپیک جوانان نداریم. در سه رشته بوکس، شنا و جودو شانس کسب سهمیه داریم که فکر می‌کنم دو تا سه سهمیه دیگر بگیریم.


کد مطلب: 154782

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/154782/۲۸-رئیس-فدراسیون-بازیهای-آسیایی-می-روند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir