به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۵۴۸۱۱

صورتی‌ها، مجله‌ای برای بانوان ایران زمین

  گروه فرهنگی: در عصری که روز به روز ارتباطات شکل جدیدتری به خود می‌بیند و شاهد تغییرات چشم‌گیری در سبک زندگی و نوع ارتباطات هستیم، به عنوان مثال ظاهر هر فرد در ارتباط با دیگر افراد بسیار موثر است و نخستین فاکتوری که در نخستین ارتباط مورد بررسی قرار می‌گیرد به‌روز بودن شماست. چه از نظر ظاهر و چه از لحاظ رفتارهای ارتباطی؛ مقوله‌های ذکر شده، علی‌الخصوص در حوزه بانوان و دختران بیشتر نمود پیدا می‌کند.
 
مجله صورتی‌ها برای سبک زندگی بهتر و به‌روزتر بانوان
 

داشتن ظاهر آراسته و زیبا، نیازمند وضع مالی خوب و هزینه‌ی بسیار زیاد نیست، بلکه کلید طلایی در این مورد، انتخاب درست و آشنایی با برخی اصول مد و زیبایی است. در این مورد حتی می‌توانید با لباس‌های بیشماری که در کمدتان دارید، استایل‌های روز دنیا را بسازید!
 
همچنین داشتن چهره زیبا نیازمند آرایش زیاد نیست، بلکه باید بیاموزید که جذاب باشید. گاهی حتی با کمترین آرایش! شما به عنوان یک بانوی به‌روز در جامعه ابتدا باید از لحاظ اعتماد بنفس به شناخت دقیق از خود رسیده و البته که تلاش کنید ظاهری آراسته داشته باشید و مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید. برای داشتن این اصول و آگاهی از جدیدترین‌های حوزه بانوان و دختران بهتر است به منابع باکیفیت و جماع رجوع کنید. منبعی که بتوانید از آن بدون دغدغه به دنبال خواسته‌های خود گشته و  بتوانید در آن از جدیدترین مقالات و مطالب مفید حوزه سبک زندگی، مد، سلامت و بهداشت و ... بهره‌مند شوید.
 
دختران و بانوان همواره برای به‌روز بودن به دنبال شیوه‌های خاص و جدید هستند. به همین منظور پیدا کردن منبعی مورد اعتماد، مفید و باکیفیت که حوزه‌های محبوب و پرطرفدار بانوان را پوشش دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله، منبعی برای شما معرفی خواهد شد که تلاش می‌کند این نیازها و سوالات را پاسخ دهد.
 
صورتی‌ها نام مجله‌ای است که از شهریور ۹۵ به منظور تبدیل شدن به منبعی مطمئن و مفید برای بانوان و دختران فارسی زبان و کمک در ارتقای سبک زندگی شروع به فعالیت کرده است. صورتی‌ها همواره در تلاش است تمامی نیازها و دغدغه‌های بانوان را مورد پوشش محتوایی چند رسانه‌ای خود قرار دهد و جدیدترین‌ها را برای کاربران خود فراهم آورد. صورتی‌ها دارای چند ویژگی و خصوصیت منحصر به‌فرد است که آن را از سایر رسانه‌ها متمایز کرده است. با عنوان "چرا صورتی‌ها؟" به سراغ برشمردن ویژگی‌های آن می‌رویم.
 

دسترسی آسان و مولتی دیوایس
مجله صورتی‌ها در تمام پلتفرهای موجود در بستر اینترنت فعال و در دسترس است. فقط کافی است دیتای گوشی خودتان را فعال کنید یا از طریق کامپیوتر به اینترنت دسترسی داشته باشید. مجله صورتی‌ها از طریق وبسایت جامع و کامل، اپلیکیشن اندروید در کافه بازار و مایکت، شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و همچنین سرویس‌های اشتراک ویدیو نظیر آپارات و تماشا قابل دسترسی است.
 
موضوعات متنوع و محبوب
صورتی‌ها به طور تخصصی در حوزه بانوان و دختران فعالیت می‌کند و تمامی مقالات آن نیز در موضوعات متنوع و محبوب این حوزه منتشر می‌شود.
سبک زندگی، مد و زیبایی، سلامت و بهداشت، روانشناسی، تناسب اندام، آشپزی، مطالعه و کتابخوانی از جمله موضوعات تحت پوشش صورتی‌هاست. در کنار این موضوعات، بخش‌های فال، سرگرمی، بازیگران و چهره‌ها و صنایع و هنردستی جنبه سرگرمی و تفریحی مجله را در بر می‌گیرند. در بخش فان مجله می‌توانید عکس‌نوشته‌های متنوع، تکست و اشعار متخلف، اطلاعات بازیگران و فیلم‌ها، دیالوگ‌های ماندگار فیلم‌ها، تصاویر و عکس پروفایل مخصوص مناسبات جهانی و ایرانی را مشاهده کنید.
 
محتوای یونیک، باکیفیت و مفید
حتماً برای شما نیز پیش آمده باشد که با وجود مفید بودن مطلب از خواندن آن صرف نظر کنید و یا از عکس‌های بی‌کیفیت آن ناراضی باشید و یا به‌خاطر طولانی بودن مطلب و نداشتن متنی قابل فهم مطلب را نیمه تمام بگذارید. این‌ها مشکلاتی است که تقریباً همه‌مان در وبگردی به آن برخورده‌ایم.
 
مجله صورتی‌ها، علاوه بر مفید بودن مطالب، به خوانایی، جذاب بودن و دلچسبی آن‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و تلاش برای شیوایی مطالب همواره در اولویت می‌باشد. تلاش تمامی نویسنده‌ها، بیان اصل موضوع و اشاره به راه‌حل در مفیدترین زمان و متن ممکن است.
 
مجله صورتی‌ها، همواره سعی کرده در موضوعات تحت پوشش خود مطالب باکیفیت و مفیدی ارائه دهد. مطالبی که مطمئن هستیم به دردتان خواهد خورد و در زندگی روزمره از آن استفاده خواهید کرد. مطالبی که به صورت ترفند و تریک‌های دخترانه مانند کوچک کردن بینی با زنجبیل یا آموزش کوچک کردن سایز کفش و ... ارائه می‌شوند، استقبال بیشتری از آن‌ها می‌شود. برای خواندن این ترفندها و استفاده از آن‌ها بهتر است همین الان سری به مجله صورتی‌ها بزنید.
 
تا ابد رایگان...
یکی دیگر از ویژگی‌های مجله صورتی‌ها رایگان بودن آن است. می‌توانید هم اکنون در کافه بازار، اپلیکیشن صورتی‌ها را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید و همیشه یک منبع به‌روز و غنی در حوزه بانوان همراه خود داشته باشید.
امکان فعالیت تعاملی کاربران در مجله، امکان ارسال مطلب توسط کاربران مجله، تجربه کاربری ایده‌آل از دیگر ویژگی‌های مجله است که آن را متمایز کرده است. قدردان همراهی شما هستیم و دل‌گرم به کامنت‌های بی‌نهایت مثبت و انرژی بخش شما...
به صورتی‌ها خوش آمدید:  https://suratiha.com
برچسب ها: مجله صورتی