به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۵۴۹۱

اولین اظهار نظر زنگنه در فیس‌بوک

گروه سياسي-رسانه‌ها: انصاف نیوز نوشت: وزیر نفت در صفحه‌ی فیسبوک خود در پاسخ به کسی که خطاب به او گفت «در اخبار فقط از دستاوردها تعریف می‌شود، شما گزارشی از میادین نفتی پارس جنوبی بدهید»، تصریح کرد: به زودی گزارشی از وضعیت این میدان های نفتی و پتروشیمی می‌دهم.
اولین اظهار نظر زنگنه در فیس‌بوک
بعد از محمد جواد ظریف(وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری(معاون اول رییس جمهور) این بار نوبت به بیژن نامدار زنگنه رسید که به فیس بوک بپیوندد تا سومین دولت مرد حسن روحانی باشد که در شبکه‌ی اجتماعی با مردم سخن می‌گوید.زنگنه اولین پست خود را با تشکر از همه کسانی که حمایت کردند از حضور وی به عنوان وزیر پیشنهادی آغاز کرده و بعد از رای اعتماد نیز با چند عکس از دیدارها و چند حکم صفحه خود را فعال کرده است، اما زنگنه این بار برای این که نشان دهد تمایل به ارتباط مقتابل با مردم دارد، در یادداشتی نوشته: نظر شما درباره‌ی فعالیت شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، در صنعت نفت و گاز ایران چیست؟

با این اوصاف بعید نیست که هیات دولت هم زمانی در فیسبوک جلساتی برگزار کنند؛ هر چند تا کنون فیسبوک در ایران فیلتر است و ورود به آن با عبور از فیلتر از سوی برخی نهادها غیر قانونی ارزیابی می‌شود، لذا دولت‌مردان یا از اینترنت بدون فیلتر برخوردارند وگرنه از قاعده‌ی «جرم» بودن عبورشان از فیلتر مستثنا نیستند.

امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۵:۲۱
فکر کنم بزودی " فیسبوک = دفتر پیشخوان دولت در بخش عمومی " !!!! (121519)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۵:۲۴
خدا مي كرد مي گفتن به چه فيلتر شكني مي رن فيس بوك ولي بدون شوخي اين خوبه كه فيس بوك دارند ادم مي تونه راحت حداقل حرف هاشو به مسئولش بزنه مثلا چند روز پيش به دليل واريز نكردن حقوق كارگر هاي فاز 14 درب اصلي فاز رو بسته بودند و به هر طريق اين گونه مسائل رو مي شه باهاشون در ارتباط گذاشت تا در اين اينگونه موارد باشد و در تصميات بعديشو اتخاذ كنند
با تشكر فروان (121525)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۹:۴۵
هات اسپات شیلد به انگلیسی (121631)
آقای نژاد احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۰:۴۰
یادی از استاد مسلم سخن محض محمود آقای احمدی نژاد که تنها راه ارتباطش با ملت نامه بود اونهم توی قرنی که غرب و شرق توی یه چیز توافق کامل دارند سرعت!
راستی خبرناگارای محترم کی میخوان در مورد رفع فیلتر فیسبوک سوال از آقا روحانی بپرسن! (121736)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۱:۴۶
الحق و الانصاف که درست گفتی . کاش میشد هزار تا مثبت بدم (121755)
میثم
Italy
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۵:۵۲
خیلی ایده خوبیه که مسولان از فیس بوک استفاده کنند وقتی درحال حاضرامکان راه اندازی کانال های تلویزیونی برای دولت وجودنداره باید از چنین امکاناتی به خوبی استفاده کرد (121545)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۶:۴۷
منم فيسبوك مي‌خوام، مگه گناه ما چيه؟ ايميل ياهو كه داره بسته مي‌شه، تحقيق كه نمي‌شه كرد، عضو شبكه اجتماعي‌ هم نمي‌شه شد. چقدر فيلترينگ، چقدر سانسور، باور كنيد مردم هم خودشون مي‌تونند تصميم بگيريند. هركي به فيسبوك دسترسي داره به آقاي زنگنه بگه با وزير ارتباطات صحبت كنه كه بابا ما هم آدميم. (121569)
----
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۸:۰۱
با تشکر فراوان از دولت مردان به خاطر روابط عمومیشان/ امیدوارم همه ی دولت مردان صفحه ی فیس بوک ایجاد کنند (121604)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۸:۱۷
اگر یه مقدار به حافظه مان فشار آوریم یادمان می آید که افراد دیگری هم در این این شبکه از پیشگامان محسوب می شوند (121609)
afsaneh
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۲۲:۵۰
بابا عصر ارتباطالته نه عصر هجر!!خدا خیرتون بده که حداقل همین ترس نام بردن از فیس بوک رو دارین از بین میبرین
البته من خودم عضو نیستم ولی یک چند وقتی هست تو فکر عضو شدنم ولی .... (121686)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۰:۱۷
مسئولین کشور باید در جایی پاسخگوی مردم باشند (121728)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۲:۴۲
صفحه ظریف 4 برابر صفحه جان کری تو فیس بوک لایک داره!
انگار نه انگار اینجا دولت رسما زده فیس بوک رو فیلتر کرده! خدایی مردم بزرگواری داریم (121764)